هدف ما ارتقای محتوای نمایشگاه است

هدف ما ارتقای محتوای نمایشگاه است


مدیر اجرایی بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی الکامپ با اشاره به رسالت برگزاری نمایشگاه گفت: هدف ما ارتقای محتوای نمایشگاه و ایجاد بسترهای لازم است.
به گزارش کمیته روابط عمومی الکامپ ۲۵، رضا حیدری در نشست خبری مدیران و دست اندرکاران نمایشگاه الکامپ بیان کرد: در نمایشگاه امسال سعی شده مواردی در نظر گرفته شود که سبب توسعه بازار فناوری اطلاعات و ارتقای محتوای نمایشگاه باشد.
او ادامه داد: سال گذشته نمایشگاه در مساحتی حدود ۲۸ هزار متر مربع برگزار شد که امسال با توجه میزان مشارکت و شرایط مناسب به حدود ۳۲ هزار متر مربع رسیده است.
حیدری در ادامه با اشاره به برگزاری نمایشگاه الکامپ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی افزود: الکامپ یک نمایشگاه تخصصی است و مصوبه دولت مبنی بر برگزاری نمایشگاه های پرمخاطب در شهر آفتاب مشمول نمایشگاه های عمومی می شود. چراکه الکامپ جزو این نمایشگاهها پرمخاطب نمی شود .
وی درعین حال درباره برگزاری نمایشگاه الکامپ در محل نمایشگاههای شهر آفتاب گفت : نمایشگاه الکامپ ۳۲ هزار متر فضای نمایشگاهی را شامل می شود ، اما ظرفیت نمایشگاه شهر آفتاب حدود ۱۵ هزار متر است که در این صورت فقط می توان با نیمی از شرکت ها متقاضی حضور در الکامپ این نمایشگاه را برگزار کرد . به گفته مدیر اجرایی الکامپ، در حال حاضر ثبت نام برای بازدیدکنندگان در سایت نمایشگاه قابل انجام شدن است که بر اساس آن بازدیدکنندگان می توانند همانند سال قبل با این ثبت نام ، به صورت رایگان از نمایشگاه بازدید کنند .
وی همچنین افزود : در نمایشگاه امسال برای اولین بار یک سالن اختصاصی به تجهیزات نرم افزاری و سخت افزاری مربوط به صندوق های فروشگاهی اختصاص یافته است و حتی شرکت های فعال در این حوزه درخواست داشتند که برای سال آینده بخش ویژه ای به نام الکام پور به #الکامپ اضافه شود .
حیدری در ادامه به چالش های برگزاری نمایشگاه الکامپ اشاره کرد و گفت: همراهی شرکت سهامی نمایشگاه ها و شخص آقای حسین زاده مدیرعامل آن موجب شد تا بسیاری از دغدغه های ما حل شود و اگر چنین نمی شد برای مثال نمایشگاه امسال در ۱۷ هزار متر مربع برگزار می شد. همچنین مساله ارزی و حضور شرکت هایی که محصولات خارجی دارند نیز از مواردی بود که با همراهی شرکت سهامی نمایشگاه ها برطرف شد.
او گفت: امسال همزمان با نمایشگاه الکامپ جشنواره ملی برترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات (جشنواره فاوا ) نیز روزشنبه ۲۹ تیرماه در یکی از سالن های اجتماعات نمایشگاههای بین المللی تهران برگزار خواهد شد .

لینک اصل خبر در سایت سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور

    منبع خبر

    سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور

    سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور

    سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور یک انجمن در شهر تهران می باشد

    نظرات