چهارمین کنفرانس بین المللی وب پژوهی سال آینده برگزار خواهد شد

چهارمین کنفرانس بین المللی وب پژوهی سال آینده برگزار خواهد شد

چهارمین کنفرانس بین المللی وب پژوهی توسط دانشگاه علم و فرهنگ تهران و جهاد دانشگاهی، در تاریخ 5 و 6 اردیبهشت ماه سال 1397 برگزار خواهد شد.

به گزارش اکوسیستم، حوزه وب و سایبر از اهمیت ویژه‌ای برخوردار هستند، به همین دلیل کنفرانس بین المللی وب پژوهی بطور ویژه روی پژوهش در حوزه وب تمرکز دارد و موفق شده است جایگاه مطلوبی را نیز در کشورمان به دست آورد.

این کنفرانس بر سه موضوع ترسیم محورهای مهم پژوهش در عرصه وب، جمع آوری پژوهش‌هایی که در این عرصه انجام می‌شوند و گردآوری پژوهشگران حوزه وب دور یکدیگر، تاکید دارد.

اگر چه در کشورمان جشنواره‌ها، نمایشگاه‌ها و رویدادهای متنوعی در زمینه وب برگزار می‌شود، اما هیچکدام بطور عمده به موضوع پژوهش در حوزه وب نمی‌‌پردازند. یکی از اهداف اصلی کنفرانس بین المللی وب پژوهی، تاکید بر بین رشته‌ای بودن تحقیقات در زمینه وب است و محورهای این کنفرانس ابعاد مختلف فنی، اجتماعی، اقتصادی، حقوقی، اطلاعاتی و حتی هنری وب را شامل می‌شود.

چهارمین کنفرانس بین المللی وب پژوهی با مشارکت مستقیم پایگاه اطلاعات علمی جهاد دانشگاهی (SID)  برگزار می‌گردد؛ مقالات علاوه بر نمایه شده در SID در پایگاه استنادی جهان اسلام (ISC) نیز نمایه می‌شوند. همچنین این کنفرانس از سال دوم برگزاری تحت حمایت IEEE قرار گرفته است و مقالات دو دوره گذشته کنفرانس در پایگاه IEEE Xplore نیز منتشر شده‌اند.

مقالات برگزیده در این کنفرانس در مجله بین المللی وب پژوهی، مجلات علمی پژوهشی جهاد دانشگاهی و مجلات با نمایه Scopus منتشر می‌شوند. علاقمندان تا اول بهمن ماه سال جاری مهلت دارند تا مقالات خود را ارسال کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به این لینک مراجعه کنید.

    نظرات