پیش‌رویداد استارت‌آپ ویکند آب برگزار شد

پیش‌رویداد استارت‌آپ ویکند آب برگزار شد

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل پارک علم و فناوری کردستان به نقل از روابط عمومی دانشگاه کردستان، در این جمع متنوع، علاوه بر گرایش‌های مختلف کشاورزی مشتمل بر علوم و مهندسی آب و مهندسی بیوسیستم حاضر بودند.

جلسه با ارائه‌ای کاربردی و جذاب از آقای مهندس رحمت‌الله علاقه‌بندان، عضو توسعه ذیصلاح سازمان توسعه صنعتی ملل متحد شروع شد و در آن به چیستی ایده و ایده‌های تجاری و شرایط و ویژگی‌های آن برای اثربخشی، پرداخته شد.

سپس آقای دکتر عیسی معروف‌پور، عضوهیات علمی گروه مهندسی آب دانشگاه کردستان، به بیان زمینه‌های مختلف ایجاد اشتغال در حوزه آب پرداختند و نکات جدید و کلیدی مختلفی را با حاضرین در میان گذاشتند.

رویداد نوآورانه اشتغال‌زایی حوزه آب، موسوم به “ئاو“ از تاریخ ۱۹ تا ۲۱ تیرماه جاری در محل مرکز نوآوری دانشگاه برگزار خواهد شد و برگزار کنندگان اصلی آن، پارک علم و فناوری استان، شرکت شهرکهای صنعتی استان، مرکز نوآوری و مرکز رشد دانشگاه کردستان هستند و همکاران  درون و برون دانشگاهی مختلفی نیز از جمله انجمن صنفی کارفرمایی شرکتهای طراح و مشاور و مرکز مطالعات و پژوهش شهرداری سنندج و...در برگزاری آن نقش ایفا می‌کنند.

علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به آدرس  http://kurdistanwater.ir مراجعه فرمایند.
لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری کردستان

منبع خبر

پارک علم و فناوری کردستان

پارک علم و فناوری کردستان

پارک علم و فناوری کردستان یک پارک علم و فناوری در شهر سنندج می باشد

    نظرات