رویدادهای کارآفرینی حوزه دریا حمایت می‌شود

رویدادهای کارآفرینی حوزه دریا حمایت می‌شود

به گزارش مرکز ارتباطات و طالاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، برگزاری رویدادهای کارآفرینی در هر صنعتی می تواند در توسعه و رونق این صنعت تاثیر قابل توجهی داشته باشد. رویدادهایی که ذینفعان و فعالان هر صنعتی را گرد هم می آورد و برای رفع مشکلات پیش رو و رفع معضلات موجود راه کارهایی ارائه می شود.

رویدادهای کارآفرینی این روزها رنگی دیگر به خود گرفته است و در کنار مسوولان هر صنعتی، ایده پردازان و افراد خلاق نیز حضور می یابند و راه کارهای نوین خود را با به کارگیری فناوری های جدید ارائه می کنند. امروزه ایده پردازی و نوآوری، انقلابی بزرگ در حوزه‌های کارآفرینی و ظهور کسب‌وکارهای نوپا در جهان به وجود آورده است.

در همین راستا گروه دریایی ستاد توسعه فناوری های فضایی و حمل و نقل پیشرفته معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با همکاری دانشگاه‌های دریایی کشور اقدام به حمایت از برگزاری چنین رویدادهایی در سطح کشور باهدف شناسایی ایده‌های برتر و رشد آن‌ها کرده است.

مهم‌ترین رویدادهای حمایت‌شده توسط این ستاد در سال ۹۷ می توان به «ایده بازار دریایی با محوریت سواحل مکران دانشگاه هرمزگان»، «رویداد  ایده‌ها و استارت های شیلاتی استان بوشهر»، «استارت آپ دمو با موضوع اپلیکیشن‌های دریایی»، «مسابقه ایده بازار دریایی با محوریت صنایع‌دستی دریایی» و «ایده بازار دریایی با محوریت هوشمند سازی بنادر» اشاره کرد.

پایان پیام/۲۳

لینک اصل خبر در سایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

    منبع خبر

    معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

    معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

    معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری یک سازمان دولتی در شهر تهران می باشد

      نظرات