گزارش خبری کارگاه بازاریابی محتوایی
یکی از فعالیت های مستمر برگزاری دوره های آموزشی و کاربردی در حوزه های مرتبط با کارآفرینی، نوآوری و فناوری که مورد نیاز فعالین استارتاپی می باشد است.
در همین راستا در روز پنجشنبه ۹۸/۰۵/۰۳ با حضور بیش از ۳۵ از دانش پذیران در فضای کار اشتراکی کارمانا برگزار شد.
در این کارگاه که ۵ ساعت به طول انجامید، جناب آقای کاکویی در ابتدا مقدمه ای در مورد مفاهیم بازاریابی و بازاریابی محتوایی ارائه نمودند. پس از صحبت در مورد مفاهیم اساسی بازاریابی، دانش پذیران با مفاهیمی دیگری مانند شناخت مخاطب، اهداف مد نظر جهت تولید محتوا، انواع کانال های توزیع و فرآیند تولید یک محتوای خوب و مناسب آشنا شدند.
پس از آشنایی با مفاهیمی که در ابتدای گزارش به آن اشاره شد، از افراد شرکت کننده در کارگاه خواسته شد تا به تیم های ۳ نفره تقسیم شوند و با توجه به موضوعات ارائه شده توسط آقای کاکویی به مدت ۳۰ دقیقه یک محتوای مناسب جهت انتشار در فضای مجازی تولید کنند.
حال که دانش پذیران به صورت عملی اقدام به تولید محتوا کرده اند، نوبت به ارائه محتوای نوشته شده توسط نماینده هر تیم می رسد. با ارائه این تیم ها، سایر اعضاء هم با ایده پردازی و خلاقیت در هر تیم آشنا شده و می توانند نظرات خود را نسبت به محتوای نوشته شده بازگو کنند.
در انتها این کارگاه یکی از سایت های محتوایی در حوزه کتاب به طور کامل مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفته و نقاط ضعف و قوت آن بازگو شد تا دانش پذیران به طور کامل با چالش های تولید یک محتوای خوب آشنا شوند.
با تشکر از جناب آقای کاکویی
فضای کار اشتراکی کارمانا
لینک اصل خبر در سایت کارمانا
نظرات