۴کارگاه تخصصی حوزه پوست و ترمیم برگزار می‌شود

۴کارگاه تخصصی حوزه پوست و ترمیم برگزار می‌شود

به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، سومین «سمپوزیوم پوست، ترمیم، سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی» با حمایت ستاد توسعه علوم و فناوی های سلول های بنیادی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری ۲۰ تیرماه سال جاری در مرکز آموزشی و درمانی شهید مطهری برگزار می شود.

آشنایی محققان با حوزه سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی و اطلاع از جایگاه کشور را باید یکی از دستاوردهای برگزاری این سمپوزیوم دانست. البته حضور شرکت های دانش بنیان فعال در آن نیز بستر مناسبی برای تجاری‌سازی محصولات این حوزه فراهم می کند.

همزمان با برگزاری این سمپوزیوم محققان برجسته این حوزه در آن سخنرانی می کنند و به بیان چشم انداز این حوزه و معرفی محصولات آن می پردازند. همچنین برگزاری ۴ پنل تخصصی در خصوص جایگاه و اهمیت این حوزه یکی دیگر از برنامه های این رویداد است.

۴ کارگاه تخصصی نیز همزمان با این سمپوزیوم برپا می شود تا شاهد گسترش فعالیت های محققان و آشنایی بیشتر با این حوزه باشیم که شامل عناوین «کارگاه روش های کشت و فرآوری فیبروبلاست و ملانوسیت برای استفاده درمانی در بیماری های پوستی»، «نانوفت گرفت»، «ریسل تراپی» و «بی سلول کردن بافت» است.

تازه ها و کاربردهای سلول بنیادی و مهندسی بافت در حوزه پوست و ترمیم، کارآزمایی های بالینی سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی در حوزه پوست و ترمیم، اولویت های تحقیقات، فناوری و پایان نامه ها این حوزه، محصولات سلولی و پزشکی بازساختی شرکت های دانش بنیان در حوزه پوست و ترمیم از محورهای این سمپوزیوم است.همچنین این سمپوزیوم دارای امتیاز بازآموزی است.

پایان پیام/۲۵

لینک اصل خبر در سایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

    منبع خبر

    معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

    معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

    معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری یک سازمان دولتی در شهر تهران می باشد

      نظرات