در رویداد تبلیغات در جست‌وجوی بازار مطرح شد / تبلیغ در جست‌وجوی کافه‌بازار به مرز ۱۰ میلیون و ۸۰۰ هزار نصب رسیده است

رویداد «تبلیغات در جست‌وجو» با هدف بررسی قابلیت‌های «ابزار تبلیغات در جست‌وجوی بازار» چهارم شهریورماه برگزار شد. در این رویداد، امین امیرشریفی، مدیرعامل کافه‌بازار ، ایمان رومنا، تحلیلگر داده کافه‌بازار و محمدحسین جوادی، مدیرمحصول تبلیغات در جست‌وجوی بازار کافه‌بازار سخنرانی کردند. این قابلیت هشت‌ماه است که در کافه‌بازار راه‌اندازی شده و کافه‌بازار اکنون این رویداد را با هدف معرفی ویژگی‌های این محصول برگزار کرد. . جذب هدفمند کاربر امین امیرشریفی، مدیرعامل کافه‌بازار در این نشست با اشاره به اینکه هشت‌سال پیش که کافه‌بازار راه‌اندازی شد تعداد اپلیکیشن‌ها محدود و گزینه‌های مردم برای نصب کم بود، توضیح داد: «نتیجه این می‌شود که دیسکاور شدن اپلیکیشن از بین ۱۷۰ هزار تعدادی که منتشر شده در بازار کاری سختی می‌شود و گزینه‌های مردم برای جست‌وجو نیز زیاد شده است. این مشکل در کنار این موضوع که جذب کاربر برای اپلیکیشن محدود است، دیده می‌شد. درواقع روش‌های مختلف تبلیغاتی برای جذب کاربر محدود و ...

متن کامل خبر در سایت راه پرداخت

    منبع خبر

    راه پرداخت

    راه پرداخت

    رسانه فینتک ایران

      نظرات