رویداد «گیمیفیکیشن در بانکداری» توسط توسن برگزار شد / گیمیفیکیشن در حوزه بانکداری چه تحولی ایجاد می‌کند؟

گیمیفیکیشن موثر، ترکیبی از طراحی بازی، پویایی در بازی، اقتصاد رفتاری، روانشناسی انگیزشی، تجربه کاربری و رابط کاربری، نوربیولوژی، پلتفرم‌های فناوری اطلاعات و همچنین پیاده‌سازی کسب‌وکارهای مبتنی بر بازگشت سرمایه‌گذاری است. در رویداد « گیمیفیکیشن در بانکداری» شرکت توسن ، که پنجم شهریورماه در هتل اسپیناس پالاس برگزار شد، از ضرورت وجود راهکار گیمیفیکیشن در حوزه بانکداری صحبت شد. اینکه بازی‌ها فقط مختص به کودکان نیست و می‌تواند به تمرکز ذهنی کاربران نیز کمک کند. علاوه‌بر آن این راهکار می‌تواند در موضوعاتی مانند مدیریت شخصی، وام‌دادن، سیاست‌گذاری بانک‌ها تاثیرگذار باشد. . با شناسایی رفتار مشتری، گیمیفیکیشن مناسب ارائه شود سیدولی‌الله فاطمی اردکانی ، بنیانگذار توسن در ابتدای این نشست در مورد لزوم گیمیفیکیشن در بانکداری صحبت کرد. او با اشاره به حرکت بانک‌ها به سمت الکترونیکی‌شدن، بیان کرد: «نسل Y قبول نمی‌کند که با ساختارهای قدیمی و در چارچوب‌های گذشته فعالیت کند. بیشترین معاملات بورسی در ایران توسط این نسل ...

متن کامل خبر در سایت راه پرداخت

    منبع خبر

    راه پرداخت

    راه پرداخت

    رسانه فینتک ایران

      نظرات