وقتی آمازون به بازار استارت‌آپ شرق آسیا وارد می‌شود

وقتی آمازون به بازار استارت‌آپ شرق آسیا وارد می‌شود

شرکت آمازون به‌رغم داشتن رقبای قدرتمند سنتی در داخل آمریکا (فروشگاه‌های زنجیره‌ای وال‌مارت، تارگت، BestBuy) طی چند سال اخیر زمینه‌های رشد خود را در بازارهای خارجی جست‌و‌جو کرده است. یکی از نخستین حضور‌های خارجی آمازون بازار هند و چین بوده که اتفاقا در اولی تا حدودی موفق و در دومی (چین) به‌دلیل وجود استارت‌آپ‌های قدرتمند داخلی ناکام بوده است. تازه‌ترین حضور خارجی این شرکت به‌دنبال سرمایه‌گذاری (و احتمالا متعاقب آن) خریداری استارت‌آپ گوجک Gojek اندونزی است. شرکت نوپایی که در زمینه حمل‌و‌نقل اینترنتی فعال است. بازار در حال رشد اندونزی حالا نه فقط برای آمازون بلکه برای بسیاری از شرکت‌های بزرگ تکنولوژی و شرکت‌های سرمایه‌گذاری جسورانه یک زمین حاصلخیز و مساعد به‌شمار می‌آید. به همین دلیل آمازون تلاش دارد با در اختیار گرفتن یکی از موفق‌ترین استارت‌آپ‌های این کشور حضور مستحکمی در این منطقه داشته باشد. در صورت نهایی شدن این مذاکرات این نخستین حضور بزرگ‌ترین شرکت تجارت الکترونیکی جهان ...

متن کامل خبر در سایت مدیر اینفو

    منبع خبر

    مدیر اینفو

    مدیر اینفو

    مدیر اینفو یک رسانه در شهر تهران می باشد

    نظرات