آیا ایمیل مارکتینگ آینده‌ای خواهد داشت؟

آیا ایمیل مارکتینگ آینده‌ای خواهد داشت؟

آیا ایمیل همچنان پرطرفدار است و می‌توان برای ایمیل مارکتینگ آینده‌ای متصور بود؟ فرشاد چگینی مجری و استراتژیست کمپین‌های دیجیتال به این پرسش پاسخ می‌دهد. نوپانا : ایمیل مارکتینگ شکلی از بازاریابی مستقیم جهت ارتباط بیشتر و عمیق‌تر با مشتریان است و به معنی دیگر کسب‌وکارها به واسطه ایمیل پیغام تجاری و پیشنهادهای خود را برای گروهی از افراد ارسال می‌کنند. برخی این تفکر اشتباه را دارند که ایمیل مارکتینگ مرده است. آیا با گذشت حدود نیم قرن از ارسال اولین ایمیل دیگر استفاده از این ابزار ضرورتی ندارد؟ یا اینکه ایمیل همچنان پرطرفدار است و می‌توان برای بازاریابی از طریق ایمیل آینده‌ای متصور بود؟ فرشاد چگینی مجری و استراتژیست کمپین‌های دیجیتال در یادداشت زیر به این پرسش پاسخ می‌دهد و از تاثیر ایمیل مارکتینگ جهت رشد تجارت شما و دستیابی به مخاطبان هدف می‌گوید. با وجود تمام راهکارهای دیجیتال مارکتینگ که در دسترس شماست، ممکن است تعجب کنید که ...

متن کامل خبر در سایت نوپانا

    منبع خبر

    نوپانا

    نوپانا

    نوپانا یک رسانه در شهر تهران می باشد

    نظرات