نمایش توانمندی‌ واحدهای فناور مرکز رشد کشاورزی در نمایشگاه دام و طیور مشهد

نمایش توانمندی‌ واحدهای فناور مرکز رشد کشاورزی در نمایشگاه دام و طیور مشهد


پانزدهمین نمایشگاه دام، طیور، خوراک دام و صنایع وابسته مشهد از ۱۸ تا ۲۱ تیرماه ۱۳۹۸ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی مشهد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری خراسان به نقل از مرکز رشد فناوری کشاورزی، پانزدهمین نمایشگاه دام، طیور، خوراک دام و صنایع وابسته مشهد برگزار و شرکت های مرکز رشد فناوری کشاورزی، توانمندی های خود را در این زمینه به نمایش گذاشتند.

ناصر باقرانی مدیر مرکز رشد فناوری کشاورزی گفت: خراسان رضوی با تولید حدود ۱ میلیون تن شیر، ۷۵ هزار تن گوشت قرمز و ۱۶۰ هزارتن گوشت مرغ یکی از استان های پیشرو در زمینه این تولیدات می باشد.

وی افزود: واحدهای فناور مرکز رشد کشاورزی در زمینه تولید مکمل های فراسودمند دام و طیور، هوشمندسازی فرآیند شیردوشی و تولید تجهیزات اتوماسیون مانیتورینگ روند رشد دام و طیور، مشغول به فعالیت هستند.

واحدهای فناور توسعه فناوری پیشگام آریو و زیست مکمل سازان خاوران، از نمونه های موفق مرکز رشد فناوری کشاورزی نیز در این نمایشگاه حضور یافتند. شرکت آریو استحصال سالانه بیش از ۵۰ هزار تن شیر استاندارد با طراحی وتولید ۱۰۰ درصدی تمامی قطعات مورد نیاز در استان را محقق ساخته است. همچنین استارت آپ زیست مکمل سازان خاوران در سال ۱۳۹۶ شروع به فعالیت نموده و تولید مکمل های غذایی طبیعی و دارویی را به منظور فراهم آوری امکان تولید محصولات سالم از منابع دام و طیور را در کارنامه خود دارد.



لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری خراسان رضوی

منبع خبر

پارک علم و فناوری خراسان رضوی

پارک علم و فناوری خراسان رضوی

پارک علم و فناوری خراسان رضوی یک پارک علم و فناوری در شهر مشهد می باشد

    نظرات