کارگاه آشنایی با مدل کسبوکارهای نوآورانه در صنعت بیمه برگزار شد
شبکه نوآفرینی پلنت به عنوان اولین مرکز نوآوری در صنعت بیمه، ۲۲ خردادماه امسال به طور رسمی فعالیت خود را آغاز کرد و قرار است محلی برای افرادی باشد که میخواهند در حوزه بیمه فعالیت کنند. جلیلی در ادامه به توضیح اینشورتک پرداخت و گفت: «اینشورتک یعنی استفاده از ابزارهای تکنولوژی برای حل مشکلات شناختهشده در صنعت بیمه و کشف فرصتهایی که تا امروز آنها را نمیدانستیم. مدیر ارتباطات پلنت باور دارد که بیشتر استارتاپهای اینشورتک روی چالشهای صنعت بیمه، مثل استفاده از دادهها برای کاهش ریسک تمرکز کردهاند یا بهدنبال ایجاد محصولات جدید مانند پلتفرمهایی از جنس سایتها و کیفپولهای بیمهای برای کاهش ریسک و خسارتدهی در صنعت بیمه هستند. در ادامه کارگاه، محمود کریمی، مدیر ارشد پلنت نیز درباره صنعت بیمه صحبت کرد و گفت: «ما در صنعت بیمه فرصتهایی برای نوآوری داریم. بازی نوآوری در صنعت بیمه یک بازی دو طرفه است؛ اگر یک بار از دید مشتری و یک بار از دید افرادی که پشت صحنه شرکتهای بیمهای قرار دارند به ایدههای خود نگاه کنیم، میتوانیم به نتیجه خوبی در این کارگاه برسیم.»
متن کامل خبر در سایت نوپانا
نظرات