تجلیل اداره صنعت، معدن و تجارت از شرکت خدمات گستر دالوند


به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل پارک علم و فناوری خراسان، در حاشیه مراسم بزرگداشت هفته ملی صنعت و معدن در شهرستان گناباد که در محل تالار کوثر بیدخت گناباد برگزار شد مهندس حسینی ریاست خانه صنعت و معدن خراسان با اهدای لوح سپاس از فعالیت های شرکت خدمات گستر دالوند در زمینه تولید و اشتغال تقدیر به عمل آمد.

در این مراسم مهندس ایزدی رئیس اداره صنعت، معدن وتجارت شهرستان گناباد، مسئولین شهرستان، مهندس ناصری معاون محترم امور صنایع سازمان صمت، مهندس حسینی رئیس خانه صنعت و معدن خراسان و مسئولان و صنعتگران حضور داشتند.

ناصری معاون امور صنایع سازمان صمت خراسان رضوی در این مراسم گفت: به تجربه ثابت کرده ایم که اگر خواسته باشیم به شعار سال عمل کنیم  حمایت از صنایع و رشد سرمایه گذاری، تولید و فروش از این تجربه ها بوده  و باید حمایت شوند.
و اگر خواسته باشیم در رشد سرمایه گذاری اتفاقات خوبی بیفتد و طرح ها به ثمر بنشیند باید حسن و نیت سازمان صنایع ثابت شود.

حسینی رئیس خانه صنعت و معدن خراسان رضوی نیز گفت: باید به تولیدکننده‌های شهرهایی مثل گناباد کمک شود واز لحاظ پرداخت مالیات بین تولید کنندگان تهران و گناباد تفاوت وجود داشته باشد. توقع ما این است که حمایتهایی در کاهش بروکراسی ها و دیوان سالاری های اداری به تولید کننده های شهرهایی مثل گناباد انجام شود.

شایان ذکر است این عنوان بدلیل بیشترین ارتقاء سطح فناوری و تکنولوژی خط تولید در شهرستان و در یکسال اخیر به شرکت خدمات گستر دالوند اعطا شد.



لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری خراسان رضوی

    منبع خبر

    پارک علم و فناوری خراسان رضوی

    پارک علم و فناوری خراسان رضوی

    پارک علم و فناوری خراسان رضوی یک پارک علم و فناوری در شهر مشهد می باشد

      نظرات