برگزاری کارگاه آموزشی «چرایی شکست استارتاپ ها» در الکامپ
بررسی آمارها و دلایل شکست استارتاپ ها همواره یکی از موضوعات مهم مورد توجه فعالان و کارآفرینان استارتاپی است؛ پژوهش های مختلفی هم در این زمینه انجام گرفته است. بیشتر پژوهشهای معتبر بینالمللی نشان میدهد به ندرت استارتاپی وجود دارد که تنها به یک دلیل خاص شکست خورده باشد؛ این یعنی دلایل تکراری به وفور در نتایج این بررسیها قابل مشاهده است. بعضی از این دلایل شامل مواردی همچون محصول بد، عدم نیاز بازار، مشکل نقدینگی، تیم نامناسب و … میشود؛ اما این همه ماجرا نیست. بدون شک، شنیدن تجربیات امیرصالحی، مدیرعامل دیجی کالانکست در این زمینه بسیار ارزشمند خواهد بود. او یکی از مدیران گروه دیجی کالاست که پیش از این تجربه قابل توجهی در فعالیت و هدایت استارتاپ های نوپا در مهمترین شتابدهنده های استارتاپی کشور را دارد. گفتنی است، امسال دیجی کالا قصد دارد تحت عنوان «اتاق تجربه»، مجموعهای از ۱۷ کارگاه آموزشی را در نمایشگاه الکامپ ...
متن کامل خبر در سایت اکوموتیو
نظرات