هفت نکته درباره مارکتپلیسهای آنلاین که بهتر است بدانیم!
مارکتپلیسها در دنیای حقیقی قدمتی بسیار طولانی و به اندازه تاریخ تجارت دارند. انواع پاساژها و بازارهای فیزیکی، مثالهای خوبی از مارکتپلیسهای آفلاین یا فیزیکی هستند. نوپانا : «مارکتپلیس» یا همان «بازارچه»، اصطلاحا به فضایی گفته میشود که در آن چندین فروشنده برای فروش محصولات خود گرد هم آمدهاند و خریداران میتوانند با بررسی محصولات آنها، آنچه نیاز دارند را تهیه کنند. فروشنده میتواند از حضور جمعیت زیاد در بازارچه استفاده کند و محصولات خود را در معرض دید تعداد افراد بیشتری قرار دهد و خریدار نیز در بازارچه به طیف وسیعتری از محصولات دسترسی دارد و سبد خرید خود را با سهولت بیشتر و به اصطلاح با دست بازتری تکمیل میکند. مارکتپلیسها در دنیای حقیقی قدمتی بسیار طولانی و به اندازه تاریخ تجارت دارند. انواع پاساژها و بازارهای فیزیکی، مثالهای خوبی از مارکتپلیسهای آفلاین یا فیزیکی هستند؛ چرا که از تجمع تعدادی از فروشندگان مستقل تشکیل شدهاند که در ...
متن کامل خبر در سایت نوپانا
نظرات