تجربه مقابله با شکست در الکامپ

تجربه مقابله با شکست در الکامپ

امیرصالحی، مدیرعامل دیجی‌کالانکست در نخستین روز از نمایشگاه الکامپ ۹۸ از «چرایی شکست استارتاپ‌ها» صحبت خواهد کرد. نوپانا : بررسی آمارها و دلایل شکست استارتاپ‌ها همواره یکی از موضوعات مهم مورد توجه فعالان و کارآفرینان استارتاپی است؛ پژوهش‌های مختلفی هم در این زمینه انجام گرفته است. بیشتر پژوهش‌های معتبر بین‌المللی نشان می‌دهد به ندرت استارتاپی وجود دارد که تنها به یک دلیل خاص شکست خورده باشد؛ این یعنی دلایل تکراری به وفور در نتایج این بررسی‌ها قابل مشاهده است. بعضی از این دلایل شامل مواردی همچون محصول بد، عدم نیاز بازار، مشکل نقدینگی، تیم نامناسب و ... می‌شود؛ اما این همه ماجرا نیست. بدون شک، شنیدن تجربیات امیرصالحی، مدیرعامل دیجی‌کالانکست در این زمینه بسیار ارزشمند خواهد بود. او یکی از مدیران گروه دیجی‌کالاست که پیش از این تجربه قابل توجهی در فعالیت و هدایت استارتاپ‌های نوپا در مهمترین شتاب‌دهنده‌های استارتاپی کشور را دارد. گفتنی است، امسال دیجی‌کالا قصد دارد تحت ...

متن کامل خبر در سایت نوپانا

منبع خبر

نوپانا

نوپانا

نوپانا یک رسانه در شهر تهران می باشد

نظرات