بازدید اعضای کارگروه اشتغال شهرستان نیشابور از شرکت های فناور مرکز رشد فناوری نیشابور

بازدید اعضای کارگروه اشتغال شهرستان نیشابور از شرکت های فناور مرکز رشد فناوری نیشابور


اعضای کارگروه اشتغال شهرستان نیشابور از شرکت های فناور مرکز رشد فناوری نیشابور بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل پارک علم و فناوری خراسان به نقل از مرکز رشد فناوری نیشابور، معاون برنامه ریزی فرماندار نیشابور و سایر اعضای کارگروه اشتغال به اتفاق جمعی از روسای دستگاه های اجرایی شهرستان از دو شرکت فناور شیمی پارسیان عطار و رسانور نیشابور بازدید کردند.

شرکت فناور شیمی پارسیان عطار تولیدکننده انواع سفیدکننده و جرمگیر چندکاره دارای گواهی ثبت اختراع و جواز تاسیس واحد تولیدی و همچنین شرکت رسانور نیشابور تولید کننده انواع لامپ های LED فوق کم مصرف، از شرکت های فناور مرکز رشد فناوری نیشابور می باشند.

در این بازدید اعضای کارگروه اشتغال ضمن تاکید بر ظرفیت های موجود این شرکت ها در حوزه اشتغال، به تعامل با مدیران این دو شرکت پرداخته و همچنین با برخی از مشکلات و دغدغه های موجود بر سر راه تولید آشنا شدند. ایشان همچنین شرکت فناور شیمی پارسیان عطار فعال در دوره رشد مرکز رشد فناوری نیشابور را به کارگروه بهین یاب سازمان صنعت، معدن و تجارت استان جهت بهره مندی از تسهیلات تبصره ۱۸ معرفی کردند.

در پایان مدیر مرکز رشد فناوری نیشابور، رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت، رئیس سازمان تامین اجتماعی، رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی و همچنین مدیر شرکت شهرک صنعتی خیام نیشابور علاوه بر دو شرکت فناور عضو مرکز رشد نیشابور از تعدادی از واحدهای تولیدی و صنعتی دیگر در شهرک صنعتی خیام نیز بازدید کردند.



لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری خراسان رضوی

منبع خبر

پارک علم و فناوری خراسان رضوی

پارک علم و فناوری خراسان رضوی

پارک علم و فناوری خراسان رضوی یک پارک علم و فناوری در شهر مشهد می باشد

    نظرات