مدیر عامل ۱۵ ساله ای که با NBA قرارداد هفت رقمی امضا کرد

مدیر عامل ۱۵ ساله ای که با NBA قرارداد هفت رقمی امضا کرد

موزیا بریجز یک مدیر عامل ۱۵ ساله، صاحب شرکت تولید پوشاک و پاپیون Mo’s Bows’ و یک کارآفرین نوجوان است. او اخیرا توانسته قراردادی به ارزش صد ها هزار دلار با لیگ NBA امضا کند.

به گزارش اکوسیستم، وقتی از موزیا بریجز، موسس و مدیر عامل ۱۵ ساله شرکت Mo’s Bows’ در مورد قراردادش با لیگ NBA پرسیده شد، او گفت که آن ها از فعالیت من خبر داشتند و تصمیم گرفتند تا ساخت پاپیون های خود را به شرکت من بسپارند.

بریجز که شرکت خود را به کمک مادرش، ترامیکا موریس، اداره می کند، اخیرا یک قرارداد هفت رقمی (به دلار) با لیگ NBA امضا کرده است. طبق این قرارداد شرکت Mo’s Bows’ می تواند طی یک سال پاپیون های مورد نیاز تمام ۳۰ تیم حرفه ای لیگ بسکتبال NBA را تولید کند.

این قرارداد فصلی جدید را در زندگی بریجز و موریس رقم می زند. این دو تن برای اولین بار در یک برنامه تلویزیونی آمریکایی به نام شارک تنک فعالیت خود را معرفی کردند. بریجز در این برنامه داستان زندگی خود و این که چگونه تصمیم گرفت یک شرکت پاپیون سازی برای خودش تاسیس کند را تعریف کرد. او می گوید از زمانی که به خاطر می آورد عاشق مد بوده و استعدادی ذاتی در طراحی لباس داشته است. به گفته بریجز، مادربزرگ او یک خیاط بازنشسته بوده و نحوه برش و دوختن پارچه را وی یاد داده است. سرانجام مادر بریجز به او کمک می کند با تاسیس یک شرکت به خلاقیت های موجود در خود پاسخ مثبت دهد.

دیموند جان که یکی از تاجران، سرمایه گذاران و مجریان سرشناس آمریکایی است، بریجز را تحت حمایت خود درآورده و او را راهنمایی می کند. جان می گوید سابقه آشنایی او با بریجز به زمانی بر میگردد که او با مادرش به دنبال ایجاد یک کسب و کار در صنعت لباس بودند.

هنگام که بریجز شرکت خود را راه اندازی کرد، تنها ۹ سال داشت و مادرش در حساب و کتاب ها به او کمک می کرد. در این زمان او طراح ارشد و ناظر طراحی شرکت Mo’s Bows بود، ولی با بزرگتر شدن بریجز، مادرش او را در اتخاذ تصمیمات مرتبط با کسب و کارشان مشارکت داد.

شرکت Mo’s Bows از سال ۲۰۱۱ تا کنون در حدود ۶۰۰ هزار دلار فروش داشته است. در حال حاضر این شرکت علاوه بر بریجز و موریس، هفت کارمند تمام وقت دارد و کروات ها و پاپیون های این شرکت به صورت دستی در شهر ممفیس ایالات متحده ساخته می شوند.

به گفته موریس، در حال حاضر او و پسرش به دنبال عقد قرارداد های بیشتری مشابه با قرارداد اخیر خود با NBA هستند. موریس همچنین می خواهد بریجز را به یک فرد پیشرو در زمینه تجارت و کسب و کار تبدیل کند.

بریجز اولین سخنرانی خود را در سال ۲۰۱۱ انجام داد، ولی او در آخرین سخنرانی اش در سال گذشته نشان داد که به یک سخنران کامل و بالغ تبدیل شده است. او در این سخنرانی کودکان دیگر را به کارآفرینی تشویق کرد و الهام بخش آن ها شد. او تا به حال سخنرانی های مختلفی را در سر تا سر ایالات متحده انجام داده و سال گذشته نیز برای اولین بار در مراسمی در کشور آلمان به عنوان سخنران شرکت داشت. همچنین او در ماه سپتامبر برای ایراد سخنرانی وارد اسپانیا می شود.

بریجز می خواهد تا سن ۲۰ سالگی شرکت خود را به یکی از پیشروان صنعت مد تبدیل کند. همچنین او قصد دارد وارد مدرسه طراحی Parsons School of Design شهر نیویورک شود. او اخیرا تولید پوشاک و لباس های جدیدی همچون کراوات، دستمال جیبی، تیشرت و کلاه را نیز در Mo’s Bows آغاز کرده است.

    نظرات