تخفیفان با نتبرگ ادغام شد / بنیانگذاران ایرانتلنت و تخفیفان، از برنامههای جدید این استارتآپها میگویند
در این رویداد، نازنین دانشور، بنیانگذار تخفیفان و آسیه حاتمی، بنیانگذار ایرانتلنت حضور داشتند و در پنلی درباره استارتآپ خود و چالشهای موجود در کسبوکارشان گفتند. در ابتدای این پنل، حاتمی از توسعه ایرانتلنت گفت و اینکه این کسبوکار بنیانگذار ایران تلنت درباره این کسبوکار گفت: «در ابتدای راهاندازی این پلتفرم، ایرانتلنت فقط در زمینه کاریابی آنلاین فعالیت میکرد و الان به یک سایت کاریابی بزرگ برای استخدام متخصصین و مدیران برای موقعیتهای شغلی خاص شرکتهای ایرانی و خارجی تبدیل شده است.» هاشمی از ادغام تخفیفان با نتبرگ پرسید که دانشور در این باره اظهار کرد: «رسما ۴۸ ساعت پیش (۲۵ آذر ۹۸) با نتبرگ ادغام شدیم. دانشور افزود: «با توجه به آمار خریدهای انجام شده برای بررسی کاربران مشترک، از سال ۹۸ ما ۹ درصد coverage داشتیم که این خبر خوبی است و پتانسیل ادغام را بالا میبرد. او افزود: «مجموعه ایرانتلنت اندازه بزرگی ندارد و تعداد افراد این پلتفرم ۸۰ نفر است که در سه محصول ایرانتلنت و دو مجموعه دیگر برای مرجع حقوق و دستمزد ایران فعالیت دارند. در ادامه این پنل، بنیانگذار تخفیفان گفت که اهمیت دیتا از سالهای پیش برای این سازمان شناسایی شده و تصمیمات بر اساس آن و BI صورت میگرفته است. در ایرانتلنت پرسید و حاتمی پاسخ داد: «هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی کمک کرده که بهرهورتر باشیم، درستتر فکر کنیم و تصمیم بگیریم. دانشور از هدف اصلی که در ادغام با نتبرگ وجود داشت گفت: «هدف اصلی این ادغام، زنجیره ارزشی بود که در نظر داشتیم برای کسبوکارها بسازیم. ما سه سال برای این ادغام مذاکره کردیم با این هدف که به آینده بزرگتر میخواهیم نگاه کنیم که دو بعد دارد؛ ارائه سرویسهای بیشتر به پذیرندگان و شرکای تجاری، شناسایی نیازهایشان و حضور در آینده این کسبوکارها و بعد دیگر گسترش خدمات ارائه به مشتری.» او درباره کاربرد هوش مصنوعی و یادگیری ماشین در تخفیفان توضیح داد: «رفتار و شخصی سازی از المانهای مهم کار با مشتریان است، جنس مشتریانی که به این پلتفرم مراجعه میکنند متفاوت است؛ زیرا سرویسهای مختلفی ارائه میدهیم که نیازهای افراد متفاوت است. در تخفیفان تیمی این مسئولیت را بر عهده دارد و ما سعی میکنیم تا مشتریان خود و نتبرگ و نیازهایشان را بهتر بشناسیم و از این عامل استفاده کنیم تا به شرکای تجاری سرویسهای بهتری ارائه دهیم تا هدفمندتر اعلانها را در این پلتفرم انجام دهند.»
متن کامل خبر در سایت راه پرداخت
نظرات