حمایت از کسبوکارهای نوپا بدون هیاهوی تبلیغاتی
این کارشناس فناوری اطلاعات ادامه داد: در این مدل حمایتی دستگاهها و موسسات و حتی بانکها باید کمتر از ۴۹ درصد مشارکت را برعهده داشته باشند تا مدیریت اداره کسب و کار برعهده صاحب ایده باشد و پس از اینکه شغل مورد نظر به سودهی کامل رسید و هزینههای سرمایه گذاری به طور کامل بازگشت، دستگاه مورد نظر با کاهش مشارکت خود به شکل پلکانی سهم را به خود صاحب ایده واگذار و از پروژه خارج شود. صابری خاطرنشان کرد: دولت و مسئولان برای حمایت از کسب و کارها باید الگوی مناسب و دکترین تامین مالی و سرمایه گذاری داشته باشند وگرنه سخنرانی در همایشها و هیاهوی تبلیغاتی برای اعطای وام خود اشتغالی و امثالهم، یک فرار رو به جلو برای کم کاری است.
متن کامل خبر در سایت مدیر اینفو
نظرات