سیزدهمین نشست کافه دیجیتال مارکتینگ مشهد برگزار شد
سیزدهمین کافه دیجیتال مارکتینگ مشهد در تاریخ ۲۳ دیماه ۱۳۹۸ و به همراهی آقای علی جاهدی مدیر مرکز رشد ICT پارک علم و فناوری خراسان و میزبانی دانشکده ریاضی دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل پارک علم و فناوری خراسان به نقل از مرکز رشد فناوری اطلاعات و ارتباطات، در این نشست که با موضوع گوگل آنالتیکس و با ارائه ی حامد سعیدی مدیر مارکتینگ سلام ساختمان بود، به کاربردهای داده های آنالیتیکس در توسعه و سودآوری کسب و کار پرداخته شد. ایشان این نکته را یادآور شد که با استفاده از سرویس های آنالتیکس می توان کاربران را در سایت نگه داشت و محصول مورد نظر را به آن ها ارائه نمود. گوگل آنالتیکس به ما کمک می کند تا محصول بهتر و بیشتری را به فروش برسانیم و ضمن فروش مطلوب رضایت مشتری را کسب نماییم.
در پنل گفتگو نیز حافظ رضائی به بیان تجربه خود در آغازینو پرداخت و به این نکته اشاره نمود که برای رسیدن به بهترین کمپین باید صحیح و خطا کرد تا پربازده ترین کمپین رسید.
حامد سعیدی هم بنیان گذار سلام ساختمان و آرش ماهر نیز به تجربه ی خود پرداختند.
لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری خراسان رضوی
نظرات