فراخوان حمایت از رساله‌های دکتری منتشر شد

فراخوان حمایت از رساله‌های دکتری منتشر شد

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل پارک علم و فناوری کردستان به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، رساله‌های دکتری یکی از ظرفیت‌های پژوهشی و تحقیقاتی در کشور هستند که سوق دادن آن‌ها به سمت اولویت‌های فناورانه کشور می‌تواند اثربخش باشد. در این راستا صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری اقدام به انتشار فراخوان حمایت از رساله‌های دکتری کرده است تا از این ظرفیت بالقوه موجود در کشور به درستی استفاده شود.

ششمین فراخوان حمایت از رساله‌های دکتری توسط صندوق منتشر شد و پژوهشگران از ۳۱ تیر ماه تا ۱۵ مهرماه سال جاری فرصت دارند تا طرح‌های پژوهشی خود را در سامانه صندوق ثبت کنند. البته در این میان توجه به نکاتی ضروری است.

تاریخ دفاع از موضوع رساله دکتری یکی از موارد مهم در آیین‌نامه آن است و بر اساس آن تا تاریخ ثبت نام در سامانه بیش از ۱ساله نباید گذشته باشد. همچنین از موارد دیگری که متقاضیان ثبت نام در فراخوان باید به آن توجه کنند این است که دوره تحصیل آن‌ها در مقطع دکتری نباید طولانی تر از ۳ سال شده باشد.

سقف حمایت از هر رساله دکتری ۳۰ میلیون تومان است و هر سال دو بار فراخوان این حمایت توسط صندوق منتشر می‌شود. قطعا این حمایت می‌تواند در روند تحقیقاتی ثمربخش اثرگذار باشد تا رساله‌های دکتری و پژوهش‌های آن نیازی فناورانه از کشور را رفع کند.

متقاضیان برای کسب اصلاعات بیشتر و ثبت‌نام می‌توانند به سایت صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری مراجعه کنند.

لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری کردستان

    منبع خبر

    پارک علم و فناوری کردستان

    پارک علم و فناوری کردستان

    پارک علم و فناوری کردستان یک پارک علم و فناوری در شهر سنندج می باشد

      نظرات