تیکا؛ یک کالج همراه برای یادگیری زبان انگلیسی

تیکا؛ یک کالج همراه برای یادگیری زبان انگلیسی

اغلب مردم تصمیم دارند که زبان انگلیسی یاد بگیرند، اما عمدتا به دلایلی مثل عدم وقت کافی یا هزینه کلاس‌های آموزشی از تصمیم خود پشیمان می‌شود. یک راه حل سریع و آسان برای این مشکل استفاده از اپلیکیشن‌های آموزش زبان انگلیسی است.

به گزارش اکوسیستم، اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی تیکا یک کالج همراه برای یادگیری زبان انگلیسی از سطح مبتدی تا پیشرفته است.

تیکا یک اپلیکیشن اندرویدی آموزش زبان انگلیسی مبتنی بر موزیک و فیلم است که دارای سطح بندی‌های مختلف و دروس متنوعی می‌باشد و از جدیدترین روش‌های آموزش زبان استفاده می‌کند. تیکا شامل دو قسمت اصلی کالج و سرگرمی است که با تمرکز بر آموزش دیداری و شنیداری سعی در تقویت مهارت‌های Reading ،Listening ،Writing و Speaking کاربران دارد. علاوه بر آنکه می‌توانید از مدرسان تیکا محتوای آکادمیک را در کالج بیاموزید، می‌توانید سرگرم شوید و مهارت های زبان خود را نیز افزایش دهید.

اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی تیکا

نحوه کار اپلیکیشن

از آنجا که تیکا همانند یک کالج همراه طراحی و ساخته شده است، کاربران می‌توانند در کلاس‌های آن شرکت کنند. محتوای اپلیکیشن از ویدیوهای آموزشی زبان انگلیسی تشکیل شده است که از سطح مبتدی تا پیشرفته را شامل می‌شود.

برای آغاز کافی است از طریق منوی پایین صفحه به بخش کالج بروید یا گزینه درس‌های من در بالای صفحه اصلی را لمس کنید؛ اکنون لیست درس‌ها نمایش داده می‌شوند. در ادامه با انتخاب هر کدام از گزینه‌ها، کاربران باید روند آموزشی زیر را پشت سر بگذارید:

شروع: این بخش از آموزش‌ها، معرفی کوتاه ویدیویی از درس انتخابی است.

لغات: در این قسمت، لغات و اصطلاحات درس مربوطه که در مکالمات روزمره پرکاربرد هستند، اموزش داده می‌شود. روی هر کارت، عبارت انگلیسی، ترجمه فارسی، تلفظ با دو لهجه و آموزش صوتی در دسترسی کاربر قرار می‌گیرد.

انگلیسی شو: سومین مرحله از آموزش‌ها، یک ویدیوی کوتاه با زیرنویس فارسی و انگلیسی است که کاربر به کمک آن کاربرد لغات بخش قبل را در مکالمات روزمره یاد می‌گیرد.

ویدیوی آموزشی: در این بخش، کاربر می‌تواند آموزش ویدیویی را بطور کامل مشاهده کند. در این آموزش علاوه بر مکالمه و ترجمه، دستور زبان انگلیسی نیز آموزش داده می‌شود.

تمرین: بعد از هر آموزش به تمرین نیاز است تا یادگیری تکمیل شود. در این قسمت کاربر به چند تست ۴ گزینه‌ای جواب می‌دهد و خود را محک می‌زند. تعداد جواب‌های درست و غلط نیز در پایان هر آزمون نمایش داده می‌شوند.

نکتهبا تمام کردن هر درس، کاربر تعدادی سکه دریافت خواهد کرد و با آنها می‌تواند اقدام به خرید درس‌های بعدی کند. در صفحه پروفایل نیز می‌تواند با دیدن ویدیوهای تبلیغاتی، سکه رایگان دریافت نماید و در صورتی که به سکه بیشتری نیاز داشته باشد، می‌تواند آنها را از قسمت افزایش اعتبار بخرد. سوابق خریدهایی که انجام شده است در بخش پروفایل قابل مشاهده می‌باشند.

اپلیکیشن تیکا

مانند کلاس‌های آموزشگاه، هر کلاس اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی تیکا نیز زنگ تفریح دارد، برای این منظور، بخشی به نام سرگرمی پیش بینی شده است. محتوای این بخش به دو قسمت ویدیو و موزیک تفکیک می‌شود تا کاربر بتواند موثرترین روش یادگیری زبان انگلیسی را تجربه کند؛ هنگامی که این ویدیوها و موزیک‌ها پخش می‌گردد، متن آنها همراه با ترجمه فارسی نمایش داده می‌شود.

اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی تیکا

اپلیکیشن اندرویدی تیکا توسط تیمی متخصص از مدرسان رشته زبان انگلیسی تولید شده است و در طراحی آن به تمام نکات استاندارد آموزشی (متد MALL-Mobile Assisted Language Learning) توجه شود.

بعضی از خدماتی که این اپلیکیشن به کاربران ارائه می‌دهد، به شرح زیر است:

  • دروس متنوع و کاربردی منطبق بر مهارت‌های listening ،writin ،speaking ،reading
  • محتوای بروز دیداری، شنیداری و جذاب‌ترین ویدیو‌ها و فیلم‌های زبان اصلی به همراه زیرنویس فارسی و انگلیسی همزمان
  • برنامه پیشنهادی روزانه و ثبت پیشرفت کاربران
  • پشتیبانی آنلاین توسط مدرسان و پاسخگوئی به سوالات کاربران
  • اعطای مدرک پس از پایان هر دوره
  • تدریس توسط مدرسان خبره و native و استفاده از جدیدترین متدهای آموزش مجازی زبان انگلیسی (MALL)
  • دسترسیبه محتوای آموزشی در هر زمان و مکان
  • ارائه لغات به همراه توضیح آن و نحوه به کاربردن آنها در واقعیت

اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی تیکا

تمرکز اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی تیکا بر یادگیری از طریق توانایی‌های دیداری و شنیداری بویژه تماشای انواع فیلم و موزیک ویدیو است. در این اپ افراد با قرار گرفتن در موقعیت‌های مختلف محاوره‌ای و با دیدن و شنیدن کلمات و اصطلاحات مختلف به صورت همزمان، چهار مهارت‌های اصلی زبان خود را تقویت می‌کنند.

برای صرفه جویی در وقت و هزینه‌های خود می‌توانید زبان انگلیسی را با امکانات مفید آموزش زبان انگلیسی تیکا یاد بگیرید. این برنامه اندرویدی را می‌توانید به صورت رایگان از طریق این لینک از کافه بازار دانلود کنید.

    نظرات