سکوی پرداخت بدون کارت شرکت یاس، نیازهای پرداخت پذیرندگان را شخصی‌سازی می‌کند

سکوی پرداخت بدون کارت شرکت یاس، نیازهای پرداخت پذیرندگان را شخصی‌سازی می‌کند

این سکو سه روش پرداخت با کیف پول، کارت و برداشت مستقیم را برای پذیرنده فراهم آورده و کسب مجوز پرداخت‌یاری در راستای تامین امکان پرداخت با استفاده کارت بوده است. سکوی پرداخت بدون کارت شرکت مهندسی سیستم یاس ارغوانی وارد بازار شد نیما فیض گستر، معاون توسعه و نوآوری شرکت مهندسی سیستم یاس ارغوانی اعتقاد دارد تجربه بیش از ۱۰ ساله این شرکت در حوزه پشتیبانی خدمات الکترونیکی پرداخت باعث شده علاوه بر اشراف به نیازهای پذیرندگان، خواسته‌های آنها را در حوزه پرداخت شخصی‌سازی کنند و با استفاده از سکوی پرداخت خدمت پرداختی که مد نظر پذینرده‌هاست به صورت خاص و منحصربه‌فرد ارائه دهند. فیض گستر در پاسخ به این سوال که چرا شرکت مهندسی سیستم یاس شرکت مهندسی سیستم یاس ارغوانی بیش از یک دهه است که در بخش پشتیبانی خدمات او به تجربه مهندسی سیستم یاس ارغوانی در راستای شخصی‌سازی خدمات پرداخت برای پذیرنده‌ها اشاره کرد و گفت: «از سال‌های گذشته روی محصولی تمرکز کردیم که چند ویژگی اصلی داشته باشد. با افزایش قیمت ارز در سال‌های اخیر هم حدود ۶۵ درصد واحدهای صنفی به نسبت کارکرد خود توجیهی برای استفاده از دستگاه کارتخوان ندارند، چراکه هزینه‌ای که برای تخصیص تجهیزات آنها پرداخت می‌شود، بسیار بیشتر از درآمدی است که از همکاری با آنها عاید شرکت‌های فعال در حوزه بانکی و پرداخت می‌شود.» ما با همین اهداف، محصولی را ایجاد کردیم به نامه سکوی پرداخت بدون کارت شرکت یاس که برای پیاده‌سازی بخشی از سرویس‌های آن مجوز پرداخت‌یاری را گرفتیم. اما ما روی نیاز بازار و بر اساس شاخص‌های اصلی که توضیح دادم محصول سکوی پرداخت بدون کارت را توسعه دادیم. درحقیقت برای اینکه این محصول را وارد بازار کنیم و برای تامین بخشی از سرویس‌های آن نیاز به دریافت مجوز پرداخت‌یاری داشتیم.» او سه روش پرداختی را برای سکوی پرداخت بدون کارت تشریح کرد و گفت: «این سرویس، امکان پرداخت را برای پذیرنده در هر محلی به صورت حضوری و با کارت، نخستین مورد آن است که برای انجام آن به مجوز پرداخت‌یاری نیاز داشتیم. این راهکار، مشتری بدون استفاده از فیزیک کارت، هزینه را به پذیرنده پرداخت می‌کند. به اعتقاد من این مزیت اصلی سکو است که بدون نیاز به اپلیکیشن طراحی دور اول ۵۰۰ هزار نقطه پذیرش در کشور را به این سرویس جدید شرکت یاس مجهز کنیم. او در پاسخ به این سوال که همکاری مهندسی سیستم یاس ارغوانی و بانک ملت کمکی به توسعه فعالیت‌های این شرکت می‌کند و یا مانع آن است، گفت: «با توجه به تجربه ۱۰ ساله‌ای که در شرکت یاس با پذیرنده‌ها داشتیم باید به این موضوع اشاره کنم که برند بانک ملت، اطمینان و آرامشی را برای پذیرنده‌ها ایجاد می‌کند و آنها ترجیح می‌دهند وقتی بحث انتقال وجه و خرید مطرح است به سراغ نهادهایی بروند که اطمینان بیشتری نسبت به آنها دارند. معاون توسعه و نوآوری مهندسی سیستم یاس ارغوانی تصریح کرد: «این روش جدید است؛ پس اول از همه باید اعتماد و آرامش در پذیرنده ایجاد شود. در این راستا برند بانک ملت و اینکه ما بیش از ۱۰ سال است پشتیبان پذیرنده‌هایمان هستیم باعث شده راحت‌تر بتوانیم اعتماد آنها را جلب کنیم.» او در پایان به موضوع تحول دیجیتال و مساله کارمزد در کشور اشاره کرد و گفت: «این روش‌ها نوعی فرآیندهای مالی دیجیتال در حوزه کاربر است. دلیل اصلی هم همان نظام کارمزدی است که باعث شده جریان درآمدی پایداری برای این شرکت‌ها ایجاد نشود.

متن کامل خبر در سایت راه پرداخت

    منبع خبر

    راه پرداخت

    راه پرداخت

    رسانه فینتک ایران

      نظرات