چتبات و چگونگی استفاده از آن در کسبوکار
چتبات برنامهای برای ارتباط گرفتن با مشتریان خود از طریق ارسال پیام متنی و همچنین ارائه خدمات متناسب با نیاز آنها است. کوونتا چتبات مبتنی بر هوش مصنوعی است که به کسبوکارهای اینترنتی کمک میکند تا به مشتریان خود در هر لحظه خدمات ارائه دهد. بعد از آن اضافه کردن ویژگی صدا به چتبات است به این ترتیب که خیلی از مراکز تماس به صورت صوتی با مشتریان خود در ارتباط هستند، نه به صورت متن که این موضوع در شبکههای اجتماعی هم وجود دارد. -تکنولوژی مورد استفاده شما برای ساخت چتبات چیست؟ ما برای ساخت این محصول از زمینههای یادگیری عمیق (deep learning) هوش مصنوعی استفاده کردیم؛ به این صورت که در ابتدا متنی که مشتری از مراکز تماس میپرسند، بر اساس کلید واژهها نزدیکترین سوال را پیدا میکند و به آن پاسخ میدهد اما اگر کلید واژه مناسب برای آن تعریف نشده باشد سوال به کارشناس مربوطه ارجاع داده میشود. چتباتها درحال حاضر به دو دسته تقسیم شدند؛ یکی برای خدمات ارتباط با مشتری و دیگری، دستیارهوشمندی باشد که نیازهای محدود روزمره افراد را برطرف میکند. بله، اما چتبات ما در حال حاضر صرفا برای خدمات مشتریان است. به عنوان مثال ما میتوانیم از طریق چتبات سفارش مشتری را لغو کنیم اما اگر این کار اشتباه صورت بگیرد خطای بزرگی برای چتبات ما است؛ بنابراین برای چتبات ما بسیار مهم است که دقت بالایی داشته باشد.
متن کامل خبر در سایت نوپانا
نظرات