رسيدن بيت كوين به مرز ١٢ هزار دلار

رسيدن بيت كوين به مرز ١٢ هزار دلار

در معاملات بازار جهانی ارزهای مجازی، روز گذشته قیمت بیت کوین از مرز 11 هزار دلار گذشت.

به گزارش اکوسیستم، در حالی که هنوز تا پایان سال 2017 میلادی زمان باقی است، در معاملات روز گذشته ارزش بیت کوین به رقم ۱۱ هزار و ۹۰۰ دلار رسید.

این ارز رمز پایه طی هفته‌های گذشته بارها و بارها رکود قیمت خود را شکسته است. روند ارزش بیت کوین در این مدت به این ترتیب بود که هر بار پس از شکستن رکورد قیمت، کمی افت داشت و سپس به سرعت از آن عبور کرده است. بطور مثال هفته گذشته ارزش این ارز رمزپایه با عبور از رقم ۱۰ هزار دلار شگفتی ساز شد، پس از چند ساعت قیمت آن به زیر ۱۰ هزار دلار بازگشت اما فردای آن روز دوباره از مرز ۱۰ هزار دلار عبور کرد و قیمت خود را تثبیت نمود.

ارزش بیت کوین از ابتدای سال جاری میلادی تاکنون ۱۲ برابر شده است، ارزش این ارز دیجیتالی در ابتدای سال 2017 کمتر از 1000 دلار بود اما اکنون به مرز ۱۲ هزار دلار رسیده است.

ارزش بیت کوین سیر صعودی خود را حفظ کرده است و حتی هشدار کارشناسان در روزهای ابتدایی ماه نوامبر مبنی بر خطرناک بودن حباب قیمت آن نتوانست جلوی افزایش قیمت این ارز رمزپایه را بگیرد. البته در کنار کارشناسانی که مخالف سرمایه گذاری در بیت کوین هستند، برخی کارشناسان نیز معتقدند این ارز آینده جهان را تغییر می‌دهد.

    نظرات