تشکیل کارگروه قیمت گذاری آنلاین در فضای مجازی
از پلتفرمهای دیوار، شیپور و باما و همچنین اتحادیه کسب و کارهای فضای مجازی دعوت شده است تا با حضور در این جلسات علاوه بر اینکه راهکارهای خود برای افزایش قیمت را ارائه میدهند با هماهنگیهای ایجاد شده میان سایر بخشهای سیاستگذار در این حوزه مانع افزایش قیمتهای بیدلیل در دورههای مختلف سال باشند. با افزایش قیمت فروش آنلاین خودرو احتمال حذف قیمت از سایتهای آگهی آنلاین قوت گرفت اما این بار با هماهنگیهای ایجاد شده از سوی وزارت صنعت معدن و تجارت با مرکز ملی فضای مجازی، دادستانی فضای مجازی و همچنین پلتفرمهای دیوار، شیپور و باما و از سویی اتحادیه و مرکز اصناف ایران این پلتفرمها ملزم به اجرای دستورالعمل ۹ بندی شدند پیشنهادی از سوی کمیته نظارت بر کسب و کارهای مجازی مرکز اصناف ایران شدند هر چند این دستورالعمل به صورت کامل از سوی پلتفرمها مورد پذیرش واقع نشده است اما مقرر شده تا با برگزاری جلسات مکرر آنان نیز نظرات و راهکارهای خود برای احراز هویت کاربران را مطرح کنند و در نهایت برای احراز هویت کاربران به یک جمعبندی کامل برسند. طبق پیشبینیهای صورت گرفته در دستورالعمل ۹ بندی کمیته نظارت بر کسب و کارهای مجازی هر کاربر عادی پس از احراز هویت گروههای کالایی مسکن و خودرو احداکثر اجزاه ثبت ۳ فقره آگهی در ماه را خواهد داشت البته کاربران صنفی پس از تایید توسط سامانه از محدودیت مذکور معاف میشوند.
متن کامل خبر در سایت اکوموتیو
نظرات