با مشارکت پارک علم و فناوری البرز؛ نخستین استارت آپ در حوزه برق و انرژی در کرج برگزار شد

نخستین استارت آپ با رقابت "بیست"  ایده استارت آپی  و با مشارکت پارک علم و فناوری البرز، شرکت توزیع برق استان و اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان البرز در حوزه برق و انرژی روز پنجشنبه ۱اسفندماه  در شرکت نیروی توزیع برق استان برگزار شد.
به گزارش پارک علم و فناوری البرز، در این رویداد کارآفرینی دکتر عطاء اله ربانی رئیس پارک علم و فناوری البرز، مهندس بهنام بیات مدیرعامل شرکت توزیع برق استان و مهندس سودابه رادفر مدیرکل فناوری اطلاعات و ارتباطات استان در قالب پنل گفتگو شرکت کردند و به پرسش ها و موضوعات مشترک در حوزه کارآفرینی پرداختند.
بر اساس این گزارش  تیم  های استارت آپی تلاش کردند ایده های کسب و کار خود را  در حوزه تامین انرژی، وصول مطالبات برق از مشتریان و روش های صرفه جویی در این حوزه را عملیاتی نمایند .
دکتر عطاء اله ربانی درمراسم برگزاری این رویداد با اشاره به اهداف و برنامه های پارک علم و فناوری البرز هدف از برگزاری اولین رویداد کارآفرینی "چاره‌جو" را رفع نیازهای فناورانه شرکت توزیع نیروی برق استان البرز عنوان کرد و گفت: پارک علم و فناوری البرز با حمایت از استارت آپ ها و شرکت های فناور و دانش بنیان زمینه ساز این حرکت های کارآفرینانه است.
بهنام بیات مدیرعامل شرکت توزیع برق استان البرز هدف از اجرای این رویداد ارایه طرح‌های نو، ایده های خلاق و برتر و ایجاد لینک‌های ارتباطی با ایده‌پردازان از طریق منابع انسانی، ایجاد ارتباط موثر با دیگران برای رسیدن به هدف مشترک جهت انجام کار تیمی است.
وی افزود تلاش می کنیم با حضور نهادهای علم و فناوری استان و استارت آپ ها هم مطالبات برق و هم روش های نوین را در صرفه جویی و ارائه خدمات بهتر دنبال و اجرایی کنیم.
مدیرعامل شرکت توزیع برق استان البرز با اشاره به مدلهای کسب و کار در دنیا متحول شده است اظهار داشت: شرکت توزیع برق استان البرز از ایده های استارت آپی هم حمایت مالی و هم حمایت معنوی می نماید تا تجاری شده و در خدمت صنعت برق استان قرار بگیرند.
از جمله مزایای شرکت در این رویداد، امکان استقرار تیم های برتر در مرکز رشد جامع پارک علم و فناوری البرز؛ جوایز نقدی برای سه برنده نخست رویداد، دریافت لوح یادبود و امکان استفاده از مشاوره و دوره‌های آموزشی حوزه کارآفرینی است. ایده‌های طرح شده در این رویداد پس از بررسی و ارزیابی از سوی تیم داوری، امتیازدهی شده و نفرات اول تا سوم به ترتیب ۱۰ میلیون ریال، ۸ میلیون ریال و ۶ میلیون ریال جایزه نقدی دریافت خواهند کرد. لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری البرز

    منبع خبر

    پارک علم و فناوری البرز

    پارک علم و فناوری البرز

    زمینه فعالیت جامع

      نظرات