دیجی کالا خبر از بهبود خدمات پشتیبانی می دهد

رسانه کلیک – چندی پیش در کلیک گزارشی در رابطه با عذرخواهی های توییتری دیجی کالا منتشر کردیم که حکایت از نارضایتی کاربران آن داشت. در رابطه با تکمیل این گزارش پای صحبت های امیر حسن موسوی، مدیر روابط عمومی دیجی کالا نشستیم که ماحصلش را در ادامه می خوانید. موسوی صحبت هایش را با ارایه آماری از میزان نارضاینی کاربران در سال های پیش و این روزهای دیجی کالا آغاز کرد و گفت: «۸ سال پیش در روز حدود ۱۰۰۰ ثبت سفارش داشتیم و میران نارضایتی کاربران حدود ۱۰ درصد بود یعنی معادل عددی حدود ۱۰۰ نفری. امروز میران سفارش های روزانه ما به عدد ۱۰۰ هزار تایی رسیده است و میزان نارضایتی به ۳ درصد. در این مورد با اینکه میزان درصد پایین آمده؛ اما با عدد بزرگتری از کاربران ناراضی مواجهیم. سابقا سیاست ما در رابطه با پشتیبانی خصوصا در شبکه های اجتماعی سکوت و عدم واکنش ...

متن کامل خبر در سایت کلیک

منبع خبر

کلیک

کلیک

رسانه حوزه آی تی

نظرات