ایران‌رنتر اولین گزارش فروشگاه‌های آنلاین خود را منتشر کرد

ایران‌رنتر اولین گزارش فروشگاه‌های آنلاین خود را منتشر کرد

ایران‌رنتر مدعی است از طریق کانال فروش اقساطی خود می‌تواند در کنار افزایش در AOV (میانگین ارزش سبد خرید)، نرخ تبدیل مشتریان و رضایت کاربران از خرید، حجم قابل توجهی از فروش را برای فروشگاه‌ها ایجاد کند. طبق گزارش منتشر شده، دیجی‌کالا در دسته فروشگاه‌های بیش از ۴۰ میلیارد تومان فروش، آراد موبایل در دسته بیش از ۵ میلیارد تومان و دیجی دو نیز در دسته فروشگاه‌های با بیش از ۱ میلیارد تومان فروش به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم پرفروش‌ترین فروشگاه‌ها را بدست آورند. هر فروشگاه فعال (دارای حداقل یک فروش در ماه) به طور میانگین در در ایران‌رنتر ۶۴ میلیون تومان فروش (کالا یا خدمات) در سال ۹۸ داشته است. در گزارش منتشر شده دیجی‌کالا با بیش از ۶۴ درصد سهم از کل فروش، به عنوان بازیگر اصلی تجارت الکترونیک ایران نقش پر رنگی در ایران‌رنتر داشته است. همچنین ایران رنتر مدعی است از طریق ایجاد کانال فروش اقساطی برای فروشگاه‌های آنلاین، می‌تواند سهم تجارت الکترونیک از اقتصاد را نیز افزایش دهد.

متن کامل خبر در سایت هفته نامه شنبه

    منبع خبر

    هفته نامه شنبه

    هفته نامه شنبه

    هفته نامه شنبه یک رسانه در شهر تهران می باشد

    نظرات