بازار کالا و خدمات پایگاه ولدیکا بهبود یافت

بازار کالا و خدمات پایگاه ولدیکا بهبود یافت

بخش بازار کالا و خدمات از جدیدترین قسمت های پایگاه ولدیکا می باشد که به طور دائم در حال توسعه و بهبود بوده و به تازگی نسخه ای جدیدی از این بازار با قابلیت های بیشتر در جستجو و جداسازی محصولات و نیز امکانات بیشتر در صفحه اختصاصی معرفی فروشگاه | فروشنده راه اندازی شده و در دسترس کاربران، فروشندگان و خریداران محترم قرار گرفته است.

بازار کالا و خدمات ولدیکا تلاش دارد تا چنین امکانی را برای خریداران فراهم آورد. پایگاهی که در آن کاربران امکان اطلاع از محصولات قابل دسترس و امکانات هر یک از آنها پیش از نهایی سازی فرایند خرید داشته باشند. بازار اتصال ولدیکا تمامی امکانات مرسوم فروشگاه های آنلاین را ارائه می نماید، اما آنچه این بازار را از دیگر فروشگاه ها متمایز می کند، ماهیت بازارچه ای آن است. به این معنی که در بازار کالا و خدمات ولدیکا هر اشخاص حقیقی یا حقوقی فعال در عرصه های گوناگون صنعت اتصال می تواند فروشگاه و صفحه اختصاصی خود را راه اندازی نموده و در آن به معرفی و فروش محصولات مورد نظر بپردازند. چنین فروشگاهی حسب صلاحدید مدیر آن می تواند به صورت آنلاین به فروش محصولات بپردازد و یا با درج عبارت " استعلام بها " کاربران و بازدیدکنندگان را به صفحه اختصاصی فروشنده | فروشگاه هدایت نموده تا با آگاهی از اطلاعات تماس فروشنده مندرج در صفحه مذکور، نسبت به تماس و مذاکره تلفنی یا حضوری اقدام نماید. این امکان بازار اتصال ولدیکا با عنایت به نوسانات نرخ ارز که دارای تاثیر مستقیم بر بهای محصولات فناورانه اتصال از جمله دستگاه های جوشکاری، تجهیزات بازرسی، مواد مصرفی، انواع چسب و رزین و سایر اقلام دارد، تدوین و پیاده سازی شده است.

چنانچه تولید کننده کالا یا خدماتی با مشخصات معین هستید، یا فروشگاهی در اختیار دارید و مایل به توسعه بازار خود می باشید و یا به عنوان فروشنده مستقل یا بازاریاب در این صنعت فعالیت می کنید، بازار اتصال ولدیکا راه اندازی شده تا حضور آنلاین تان را تقویت نموده و به کسب و کارتان رونق بیشتری ببخشد. لذا چنانچه مایل به معرفی و فروش محصولات از طریق فروشگاه اختصاصی تان در بازار کالا و خدمات ولدیکا هستید، لطفا از طریق روش های مندرج در صفحه " تماس با ما " با این امور تماس حاصل فرمایید.

با استفاده از پیوند ذیل می توانید بازار کالا و خدمات پایگاه ولدیکا را ملاحظه فرمایید:

بازار کالا و خدمات پایگاه ولدیکا

[پیوست خبر...]

لینک اصل خبر در سایت ولدیکا

منبع خبر

ولدیکا

ولدیکا

مرجع صنعت اتصال

نظرات