استارتاپي كه برنده نشان شایسته ملی دومین کنگره‌ رضایتمندی مشتری شد

استارتاپي كه برنده نشان شایسته ملی دومین کنگره‌ رضایتمندی مشتری شد

در دومین کنگره‌ رضایتمندی مشتری که در سازمان اسناد کتابخانه ملی ریاست جمهوری برگزار شد، بالغ بر 50 شرکت فعال در صنایع مختلف کاندید دریافت نشان شایسته ملی بودند، اما در نهایت این جایزه به استارتاپ علی بابا اهدا شد.

به گزارش اکوسیستم، در دومین کنگره‌ رضایتمندی مشتری که با حضور غلامرضا محجوب، رئیس کنگره و نماینده‌ مجلس شورای اسلامی و سیدمحمود نوابی، معاون وزیر و رئیس سازمان حمایت از حقوق مصرف‌ کنندگان و تولید کنندگان برگزار شد، مجید حسینی‌نژاد (بنیانگذار علی ‌بابا و مدیرعامل هلدینگ توشا) موفق به دریافت نشان شایسته‌ ملی در حوزه‌ گردشگری شد. این نخستین باری است که این نشان به یک استارتاپ اعطا می‌شود.

نشان شایسته‌ ملی در زمینه‌های مختلف کسب وکار، به تولید کنندگان و کارآفرینانی اهدا می‌گردد که بر اساس بند دوم راهبردهای هشتگانه‌ حمایت از حقوق مصرف کنندگان، بدون هیچگونه تبلیغات اغراق آمیز و نادرست، به مشتریان خدمات مناسبی را ارائه می‌دهند.

وزارت صنعت، معدن و تجارت با رویکرد توانمند سازی اقتصاد ملی، معرفی تجارب موفق برندهای ملی در تامین رضایت مشتری و بررسی فرصت‌های موجود در محصولات ایرانی برای ورود به بازارهای بین‌المللی اقدام به برگزاری این کنگره کرده است.

علاوه بر برگزارکنندگان، اعضای هیات رئیسه‌ اتاق بازرگانی تهران، معاون حقوقی و پارلمانی وزیر ارتباطات و فناوری، معاون اشتغال و کارآفرینی وزارت تعاون، اعضای هیات‌علمی دانشگاه و جمعی از نخبگان اقتصادی و کارآفرینان کشور نیز در کنگره‌ رضایتمندی مشتری حضور داشتند.

نظرات