مسابقات ملی «جام قهرمانان بازی‌های ویدئویی ایران» برگزار می‌گردد

مسابقات ملی «جام قهرمانان بازی‌های ویدئویی ایران» برگزار می‌گردد

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری گلستان، بازی‌هایی که امسال شاهد رقابت و برگزاری مسابقات آن خواهیم بود عبارتند از PES ۱۹ ، FIFA ، DOTA ۲ ، کلش رویال، کانتر استرایک، کوییز او کینگز، پسر خوانده و بازی مغزینه.

در این میان، برگزاری مسابقات برای بازی‌های جدیدتر و همینطور حضور بازی‌های موبایل در این دوره‌ از رقابت‌ها، می‌تواند علاوه‌بر تجربه‌ای نو، حس و حال خاصی به «جام قهرمانان بازی‌های ویدئویی ایران» دهد.

بانوان علاقه‌مند به شرکت در مسابقات می‌توانند در تمامی ۸ رشته ثبت‌نام و به رقابت بپردازند.

این نکته حائز اهمیت است که در دو رشته فوتبالی FIFA و PES در صورتیکه تعداد شرکت‌کنندگان بانوان به حد نصاب برسد، مسابقات بانوان به صورت مستقل و جدای از مسابقات آقایان برگزار خواهد شد؛ حد نصاب عنوان شده برای این موضوع ۶۴ نفر اعلام شده است.

از آنجایی که تعداد شرکت‌کنندگان این دو رشته فوتبالی زیاد است و از طرفی حضور در تهران برای برگزاری مسابقات برای بسیاری از علاقه‌مندان تا حدودی مشکل است، «جام قهرمانان بازی‌های ویدئویی ایران» شرایطی فراهم کرده است که شرکت‌کنندگان استان‌هایی غیر از تهران در دو رشته‌ PES و FIFA به جای حضور در تهران، مراحل ابتدایی مسابقات را به انتخاب خود، در یکی از ۹ شهر بزرگ اصفهان، شیراز، مشهد، قم، تبریز، یزد، زاهدان، بوشهر و یا اهواز انجام دهند؛ هرچند مراحل نهایی و پایانی به‌صورت متمرکز در تهران برگزار خواهد شد و شرکت‌کنندگانی که به مراحل نهایی می‌رسند باید در تهران حاضر شده و به رقابت بپردازند.

لازم به ذکر است، شرکت‌کنندگانی که قصد دارند در یکی از ۹ شهر میزبان نام برده مراحل ابتدایی مسابقات را سپری کنند، باید توجه کنند هنگام ثبت نام، بلیت همان شهر را انتخاب نمایند.

این مسابقات قرار است از دوم شهریورماه سال‌جاری به مدت ۷روز به‌طور رسمی در سالن حجاب تهران، واقع در خیابان فاطمی، خیابان حجاب آغاز گردد.

شایان ذکر است، نفرات برتر این دوره مسابقات علاوه بر جوایز در نظر گرفته شده، به مسابقات جهانی اعزام خواهند شد.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت ثبت‌نام در این رویداد، حداکثر تا تاریخ ۱۰ مردادماه جاری به سایت رسمی برگزاری این رقابت‌ها به نشانی Irangamecup.ir مراجعه و با انتخاب رشته مورد نظر و تکمیل فرم ثبت‌نام، جزء شرکت‌کنندگان بزرگترین مسابقات بازی‌های ویدئویی ایران باشند.

    لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری گلستان

      منبع خبر

      پارک علم و فناوری گلستان

      پارک علم و فناوری گلستان

      پارک علم و فناوری گلستان یک پارک علم و فناوری در شهر آق قلا می باشد

        نظرات