بیشترین میزان تبلیغ کنسول‌های بازی در نوامبر متعلق به پلی‌استیشن است

بیشترین میزان تبلیغ کنسول‌های بازی در نوامبر متعلق به پلی‌استیشن است

شرکت سونی ماه گذشته میلادی برای ساخت 16 تیزر تبلیغاتی کنسول پلی‌استیشن، 52.2 میلیون دلار هزینه کرد که در مجموع 5200 بار نمایش داده شدند و 1.9 میلیارد بار توسط افراد مختلف مشاهده شدند و به این ترتیب از نظر ساخت و نمایش تیزرهای تبلیغاتی کنسول‌های بازی در ماه نوامبر، جایگاه نخست را به خود اختصاص داد.

به گزارش اکوسیستم، شرکت‌های عرضه‌کننده کنسول‌های بازی نیز همانند سایر شرکت‌ها و برندها از تبلیغات تلویزیونی به عنوان ابزاری برای معرفی هر چه بهتر محصولات خود استفاده می‌کنند. ماه گذشته میلادی شرکت سونی توانست با نمایش و ساخت تیزرهای تبلیغاتی پلی‌استیشن جایگاه نخست را از نظر تبلیغات کنسول‌های بازی از آن خود کند. در نمودار زیر میزان تبلیغ هر یک از شرکت‌های عرضه‌کننده کنسول‌های بازی در ماه نوامبر را مشاهده کنید.

هزینه تبلیغات کنسول‌های بازی در ماه گذشته میلادی نسبت به ماه اکتبر افزایش یافته و از 102.3 میلیون دلار به 118.5 میلیون دلار افزایش پیدا کرد. همانطور که در نمودار مشاهده می‌کنید تقریبا نیمی از تبلیغات کنسول‌های بازی در ماه گذشته، به پلی‌استیشن اختصاص یافته و پس از آن کنسول ایکس‌باکس جایگاه دوم و پس از آن کنسول نینتندو با اختلاف کمی جایگاه سوم را از آن خود کرده‌اند. در کل ماه‌ گذشته 31 برند فعال در این زمینه، 119 تیزر را 24500 بار را نمایش دادند که 5.9 میلیارد بار توسط افراد مختلف مشاهده شدند.

هزینه شرکت سونی برای ساخت تبلیغات پلی‌استیشن در ماه گذشته 52.2 میلیون دلار بود که صرف ساخت 16 تیزر تبلیغاتی شد که 5200 بار نمایش داده شد و 1.9 میلیارد بار توسط افراد مختلف مشاهده شد. ساخت تیزر تبلیغاتی بازی Star Wars Battlefront II: Heroes Are Born بیشترین هزینه را برای سونی در بر داشت و این شرکت برای ساخت آن 11.2 میلیون دلار هزینه صرف کرد. تبلیغات پلی‌استیشن بیشتر در بین برنامه‌های ورزشی محبوب مانند بازی لیگ NBA بسکتبال بخش می‌شوند.

شرکت نینتندو ماه گذشته هزینه ساخت تیزرهای تبلیغاتی خود را دو برابر کرد و 23.1 میلیون دلار برای ساخت 27 تیزر تبلیغاتی صرف کرد که 7600 بار نمایش داده شد و 1.4 میلیارد نقر این تیزرها را مشاهده کردند. بیشترین هزینه این شرکت مربوط به ساخت تیزر تبلیغاتی ویژگی Get Together With Great Games در کنسول Nintendo Switch با هزینه 4 میلیون دلار است.

شرکت مایکروسافت در این لیست جایگاه سوم را به خود اختصاص داده است. این شرکت ماه گذشته 21.9 میلیون دلار صرف ساخت 5 تیزر تبلیغاتی کنسول ایکس باکس کرد که تمام آن‌ها در مجموع 2200 بار نمایش داده شد و 841.2 میلیون بار توسط افراد مختلف مشاهده شدند. بیشترین هزینه این شرکت مربوط به تیزر تبلیغاتی بسیار جالبی با عنوان Feel True Power بود که با هزینه 19.2 میلیون دلار ساخته شد و عنوان پرهزینه‌ترین تیزر تبلیغاتی نمایش داده شده در ماه نوامبر را نیز به خود اختصاص داد.

شرکت Blizzard Entertainment هم جایگاه چهارم این لیست را از آن خود کرده است. این شرکت ماه گذشته 4.3 میلیون دلار برای ساخت چهار تیزر تبلیغاتی هزینه کرد که در مجموع 59 بار نمایش داده شدند و 175.6 میلیون بار توسط افراد مختلف مشاهده شدند. تیزر تبلیغاتی بازی overwatch game of the year edition پرهزینه‌ترین تیزر این شرکت بود که 2.3 میلیون دلار صرف ساخت آن شد.

شرکت King نیز موفق شده است جایگاه پنجم این لیست را از آن خود کند. این شرکت ماه گذشته میلادی برای ساخت 3 تیزر تبلیغاتی تلویزیونی، 2.2 میلیون دلار هزینه کرد که در مجموع 2200 بار نمایش داده شدند و 393.5 میلیون بار توسط افراد مختلف مشاهده شدند. تمام این سه کلیپ مربوط به بازی candy crush است و بیشترین هزینه مربوط به تیزر تبلیغاتی جالبی با عنوان Power Booster که با هزینه 1.5 میلیون دلاری ساخته شده است.

    نظرات