حضور عظیم‌کالا در نمایشگاه الکامپ ۲۰۱۹؛ فرصتی بی‌نظیر برای استارت‌آپ‌ها

حضور عظیم‌کالا در نمایشگاه الکامپ ۲۰۱۹؛ فرصتی بی‌نظیر برای استارت‌آپ‌ها

حضور گسترده استارت‌آپ‌ها در الکامپ ۲۰۱۹ موجب شد نمایشگاهی متفاوت با سال‌های قبل را شاهد باشیم. سالن‌های ۸ و ۹ نمایشگاه الکامپ عمدتا به استارت‌آپ ها اختصاص یافته بود. در بین این کسب و کارهای نوپا شرکت های بزرگی نیز دیده می‌شد که انتخاب کرده بودند همجوار این کسب و کارهای نوین قرار گیرند تا با هم‌افزایی، رشد و شکوفایی بیشتری را موجب شوند. در این بین هلدینگ بزرگ و معروف عظیم‌زاده در میان این استارت آپ ها حضور چشم‌گیری داشت. عظیم‌کالا یکی از شرکت‌های هلدینگ عظیم‌زاده کسب و کاری با ایده‌های نوین و مورد نیاز جامعه است که همجواری آن با استارت آپ ها در الکامپ ۲۰۱۹ می تواند نویدبخش اتفاقات خوب در آینده باشد.

ایران مراسم نیوز: حضور گسترده استارت‌آپ‌ها در الکامپ ۲۰۱۹ موجب شد نمایشگاهی متفاوت با سال‌های قبل را شاهد باشیم. سالن‌های ۸ و ۹ نمایشگاه الکامپ عمدتا به استارت‌آپ ها اختصاص یافته بود. در بین این کسب و کارهای نوپا شرکت های بزرگی نیز دیده می‌شد که انتخاب کرده بودند همجوار این کسب و کارهای نوین قرار گیرند تا با هم‌افزایی، رشد و شکوفایی بیشتری را موجب شوند. در این بین هلدینگ بزرگ و معروف عظیم‌زاده در میان این استارت آپ ها حضور چشم‌گیری داشت. عظیم‌کالا یکی از شرکت‌های هلدینگ عظیم‌زاده کسب و کاری با ایده‌های نوین و مورد نیاز جامعه است که همجواری آن با استارت آپ ها در الکامپ ۲۰۱۹ می تواند نویدبخش اتفاقات خوب در آینده باشد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری-تحلیلی ایران مراسم نیوز، دکتر شاهین محمودی مدیرعامل شرکت عظیم کالا در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار این پایگاه خبری عنوان کرد:هلدینگ عظیم‌زاده یک هلدینگ با قدمت بیش از ۴۰ سال است که با بنیان فرش شروع به کار کرد. هم اکنون ۵ شرکت زیرمجموعه با عنوان «فرش عظیم‌زاده»، «قوی الماس خاورمیانه»، «دارو طب عظیم»، «عظیم پترو کیان کیش» و شرکت «عظیم کالا» دارد. شرکت ما پنجمین شرکت و خردسال‌ترین شرکت در این حوزه است که در حوزه سرمایه‌گذاری خطرپذیر فعالیت خود را از حدود ۲ سال پیش آغاز کرده و دارای ۳ برند با عناوین سرمایه‌گذاری ریسک‌پذیر، کارخانه ایده‌پردازی و شتاب‌دهنده است.
مدیرعامل شرکت عظیم کالا ادامه داد: در بخش شتابدهنده استارتاپی که ما می‌پذیریم باید در حوزه کارآفرینی اجتماعی فعالیت کند. در این راستا ما با کمک مهدی رحمانی رئیس اسبق خانه استارت آپ کرج در حال ایجاد نهادی هستیم که با عنوان «کاج» یا کارآفرینی اجتماعی فعالیت می‌کند. منظور از کارآفرینی اجتماعی فعالیتی است که به رفع دغدغه‌های اجتماعی کشور مانند فقر، زنان بدسرپرست، کودکان کار، آلودگی هوا و … و منجر شود و هر استارت‌آپی که ما جذب می‌کنیم در همین راستا فعالیت می‌کند.
محمودی تصریح کرد: حوزه بعدی فعالیت شرکت، سرمایه‌گذاری خطرپذیر است که مقیاس سرمایه‌گذاری در این بخش بیش از ۳۰ میلیارد تومان در مراحل نهایی فعالیت استارت آپ ها است. همچنین حوزه سوم ما کارخانه ایده‌سازی یا نوآوری با عنوان عظیم ایده است. یک کارخانه که سازنده استارت آپ با جامعه هدف اشخاص حقیقی است. اگر فردی با یک ایده به ما مراجعه کند، به او تضمین میدهیم که طرح دچار اختلالی نخواهد شد و اگر ایده مورد پذیرش ما بود فعالیت استارتاپ را از همان ابتدا با هم شروع میکنیم و مراحل بعدی را هم با هم پیش می بریم. اگر هم ایده در ابتدا مورد قبول واقع نشود دو حالت وجود دارد که یا خود فرد دارای توانایی و قابلیت است و یا ایده خوب است و لازم است بیشتر روی آن کار شود یا کلا از چرخه ما خارج میشود که باید با ایده یا توانایی جدید دیگری دوباره به ما رجوع کند.
وی افزود: امسال اولین سالی است که ما غرفه داریم. خوشبختانه الکامپ

هر سال رو به بهبود است و این امر نیز به این علت است که این اکوسیستم رو به رشد و بهبود است.
مدیرعامل شرکت عظیم کالا تاکید کرد: ما خیلی تمایل داشتیم که در سالن استارت‌آپ ها غرفه داشته باشیم. به خاطر این که اطراف ما کسانی هستند که هم حوزه ما هستند و این امر یک تجمیع علمی مطلوب را به دنبال دارد.

لینک اصل خبر در سایت عظیم کالا

منبع خبر

عظیم کالا

عظیم کالا

شتابدهی، سرمایه‌گذاری خطر پذیر و نیز کارخانه تولید ایده

    نظرات