بخش موسیقی به اپلیکیشن زبان بیاموز افزوده شد

بخش موسیقی به اپلیکیشن زبان بیاموز افزوده شد

پس از چندین ماه کار بر روی بخش موسیقی، این بخش این هفته و در نسخه 7.0 برنامه منتشر شد. بخش موسیقی اپلیکیشن شامل ده‌ها موسیقی از هنرمندان متفاوت است که به همراه ترانه و ترجمه در برنامه گنجانده شده است.

ویژگی‌های بخش موسیقی

بخش موسیقی، به صورت زیر مجموعه‌ای از بخش "خواندن و شنیدن" به برنامه افزوده شده و استفاده از ان برای همه کاربرانی که قبلا این بسته را خریداری کرده‌اند رایگان خواهد بود. این بخش شامل یک مجموعه چند ده‌تایی از آثار هنرمندان متفاوت است که به همراه ترانه و ترجمه در برنامه قرار داده شده. زبان‌آموز می‌تواند در هر لحظه متن بخشی از آهنگ که در حال خوانده شدن است ببنید و (در صورت تمایل) ترجمه آن را هم در زیر متن مشاهده کند. همچنین امکان کلیک روی واژه‌ها و دیدن ترجمه آنها یا اضافه کردن آنها به لایتنر و دسته‌های دلخواهد هم در این بخش گنجانده شده است. همچنین امکان کاهش سرعت پخش موسیقی هم برای ساده‌تر شدن درک ترانه‌ها در این بخش گنجانده شده است.

موسیقی‌های انتخاب شده در این بخش، با تمرکز بر روی اهداف آموزشی و در سطوح مختلف انتخاب شده‌اند تا زبان‌آموز بتواند بیشتری تاثیر آموزشی را از استفاده از این موسیقی‌ها ببرد.

تاثیر موسیقی در یادگیری زبان

گوش دادن به موسیقی، یکی از روش‌های موثر و محبوب برای یادگیری زبان است. این روش بخشی از روش‌های تفریحی-آموزشی به شمار می‌رود که می‌تواند به طور همزمان چندین مهارت را در زبان‌آموز بهبود دهد. از طریق گوش دادن مرتب آهنگ‌ها زبان‌آموزان می‌توانند با واژگان و اصطلاحاتی آشنا شوند که ممکن است کمتر درجاهای دیگر به آن برخورد کنند.

    منبع خبر

    بیاموز

    بیاموز

    کمک به یادگیری زبان های مختلف

    نظرات