تخصیص خط اعتباری تسهیلات و ضمانت نامه برای شرکت های مستقر در پارک علم و فناوری هرمزگان

در جلسه پرسش و پاسخ با شرکت های مستقر در پارک علم و فناوری هرمزگان رضا نقی پور مدیرعامل و رییس هیات مدیره شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته با اعلام خبر تخصیص خط اعتباری مستقل برای شرکت های حاضر در پارک علم و فناوری هرمزگان آینده روشنی را برای این شرکت های خلاق در فرآیند توسعه کشور پیش بینی کرد.

به گزارش روابط عمومی :در حاشیه نمایشگاه صنایع دریایی و در سفر مدیرعامل و رییس هیات مدیره صندوق به همراه هیات همراه به بندرعباس نشستی صمیمی بین شرکت های مستقر در پارک،مدیران مراکز رشد دانشگاه ها و سایر فعالین حوزه نوآوری و فناوری استان هرمزگان در محل پارک علم و فناوری استان هرمزگان برگزار شد.

در این جلسه حضار به بیان سوالات و دیدگاه های خود در حوزه توسعه فناوری پرداخته و از مشکلات پیش روی خود با مدیرعامل صندوق سخن گفتند.

رضا نقی پور با بیان درک از وضعیت موجود ایشان و تاکید بر اینکه آینده از آن شرکت های خلاق و نوآور است گفت:

((مسیر توسعه کشور از درب دفاتر و کارخانه های شما میگذرد و ما با تمام قدرت در تمام ابعاد آماده حمایت از شما هستیم.من شخصا آماده ام از روابط شخصی خودم برای رفع موانع موجود بر سر راه پیشرفت شما موتورهای محرک کشور استفاده کنم و در این مسیر دستان شما را به گرمی میفشارم.))

در حاشیه این نشست گکه بیش از ۴ ساعت به طول انجامید، بازدید از شرکت های حاضر در محل پارک نیز صورت گرفت.

لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری هرمزگان

    منبع خبر

    پارک علم و فناوری هرمزگان

    پارک علم و فناوری هرمزگان

    پارک علم و فناوری هرمزگان یک پارک علم و فناوری در شهر بندرعباس می باشد

    نظرات