هجدهمین دورهمی مرکز رشد فناوری اطلاعات و ارتباطات به میزبانی شرکت همراه افزار دایا


زمان: سه شنبه ۸ مرداد ماه ۱۳۹۸
مکان: شرکت همراه افزار دایا

هجدهمین دورهمی مرکز رشد فناوری اطلاعات و ارتباطات پارک علم و فناوری خراسان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل پارک علم و فناوری خراسان، به نقل از مرکز رشد فناوری اطلاعات و ارتباطات؛ این نشست روز سه شنبه ۸ مرداد ماه ۹۸ به میزبانی شرکت همراه افزار دایا و با حضور شرکت های عضو و اعضای سابق مرکز رشد فناوری اطلاعات و ارتباطات و با برخی از شرکتهای مرکز رشد ICT دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد.
در این نشست علی جاهدی مدیر مرکز رشد فناوری اطلاعات و ارتباطات ضمن مرور اتفاقات اخیر حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات و ارائه گزارش و تحلیلی از شرکت های حاضر در نمایشگاه الکامپ تهران بر ضرورت حضور فعال شرکتها در رویدادهای تخصصی (به شکل غرفه یا بازدید) اشاره کرد و در ادامه به شرکت های پذیرش شده جدید مرکز رشد تبریک گفت. در ادامه دکتر کسری حقیقی به عنوان بنیانگذار اولین شرکت مرکز رشد فناوری اطلاعات و ارتباطات به بیان تجربیات خود از ۱۵ سال کسب و کار در فضای بین الملل و کشور سوئد پرداخت.
فهمیه حسامی معاون مرکز رشد فناوری اطلاعات و ارتباطات نیز ضمن اشاره به بازدید آتی از سازمان پایانه های مشهد، بازدیدها را نوعی فرصت برای معرفی شرکت ها که می توانند در جهت تعالی آن ها کارایی داشته باشند، دانست.

همچنین نوید طبسی از شرکت همراه افزار دایا به بیان تجارب و فراز و نشیب هایی که دایاموز پشت سر گذاشته است، پرداخت و به نکات ارزنده ای در این خصوص اشاره نمود.



لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری خراسان رضوی

منبع خبر

پارک علم و فناوری خراسان رضوی

پارک علم و فناوری خراسان رضوی

پارک علم و فناوری خراسان رضوی یک پارک علم و فناوری در شهر مشهد می باشد

    نظرات