خلاقیت و نوآوری‌ها در بخش کشاورزی حمایت می‌شود

خلاقیت و نوآوری‌ها در بخش کشاورزی حمایت می‌شود

به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، بانک کشاورزی «جشنواره فناوری و نوآوری در زنجیره ارزش گیاهان دارویی (Herbal Tech)» را با حضور منتخبی از استارتاپ های فعال در حوزه گیاهان دارویی و حمایت ستاد فرهنگسازی اقتصاد دانش بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری  و ستاد توسعه علوم و فناوری گیاهان دارویی و طب سنتی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار می کند. هدف از برگزاری این رویداد تسهیل حضور شرکت های دانش بنیان در حوزه اقتصاد و رونق تولید در بخش کشاورزی است. جشنواره در سه محور اصلی «تامین گیاهان دارویی»، «فرآوری گیاهان دارویی» و « بازاریابی گیاهان دارویی» برگزار می شود.

بانک کشاورزی با برگزاری این جشنواره می کوشد تا به عنوان بانک پیشرو در اقتصاد مقاومتی، به حوزه شرکت های دانش بنیان و تعامل با استارتاپ ها به صورت جدی ورود کند و با حمایت از ایده های نو و صاحبان آن ها در راستای تجاری سازی و تولید محصول متناسب با شرایط روز، ایجاد اشتغال، رونق تولید و به کارگیری و فعال‏سازی ظرفیت‏ های نهفته در کشور کمک کند که این روال در دراز مدت علاوه بر خلق ثروت از دانش، زمینه ساز تقویت و حمایت تولید داخلی و اقتصاد ملی است.

بنابراین آثار برتر جشنواره پس از داوری مشخص می شوند و به طرح های برتر علاوه بر جوایز نقدی، تسهیل در دریافت امتیاز شرکت خلاق و استقرار در شتابدهنده ها و کارخانه های نوآوری اهدا می شود.

علاقمندان تا ۲۱ مردادماه سال جاری برای شرکت در این جشنواره مهلت دارند. همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام می توانید به وبسایت بانک کشاورزی به آدرس bki.ir مراجعه کنید.

پایان پیام/۲۵

لینک اصل خبر در سایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

    منبع خبر

    معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

    معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

    معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری یک سازمان دولتی در شهر تهران می باشد

      نظرات