Eight TV، رقیب یوتیوب در تولید ویدیوهای نقد و بررسی محصولات

Eight TV، رقیب یوتیوب در تولید ویدیوهای نقد و بررسی محصولات

دو شرکت بزرگ فیس بوک و گوکل همواره به عنوان دو رقیب جدی تلاش کرده اند تا خود را به عنوان بزرگترین تولید کننده ویدیو های نقد و بررسی انواع مختلف محصولات شرکت های مختلف، که کاربران می توانند به صورت رایگان به آن ها دسترسی داشته باشند معرفی کنند. اما اخیرا استارت آپ کوچکی مدعی شده است که ویدیو های تولیدی آن برای نقد و بررسی انواع مختلف محصولات شرکت های گوگناگون بسیار قوی تر و کاربردی تر از ویدیو های شبکه اجتماعی یوتیوب متعلق به گوگل است. به گزارش اکوسیستم، Eight TV اپلیکیشنی است که به گفته سازندگان و طراحان آن مهم ترین و اصلی ترین وظیفه آن تولید ویدیو های نقد و بررسی محصولات مختلف توسط کاربران مختلف است. از جمله قابلیت های این اپلیکیشن استفاده ساده و سریع از آن برای تولید ویدیو است و همین قابلیت باعث شده است تا به گفته طراحان آن، این اپلیکیشن به عنوان رقیب سر سخت و جدی برای شبکه اجتماعی یو تیوب معرفی شود. تمام ویدیو هایی که کاربران از طریق این اپلیکیشن به آن دسترسی دارندف به صفحه مربوط به خرید محصولی که در ویدیو بررسی می شود، پیوند داده می شود. یکی از اهداف سازندگان و طراحان این اپلیکیشن این است که هر کاربر بتواند به یک ستاره در زمینه تولید ویدیو های نقد و بررسی شخصی تبدیل شود. از جمله قابلیت های منحصر به فرد این اپلیکیشن در ساخت ویدیو این است که کاربر برای استفاده از آن بر خلاف یوتیوب نیازی به استفاده از امکانات خاص و ویژه برای ویرایش کردن ویدیو ها ندارد و به راحتی می تواند با استفاده از دوربین گوشی هشومند خود عملیات ضبط و ویرایش ویدیو را انجام دهد. در واقع جامعه هدف این اپلیکیشن مردم عادی هستند که مهارت های حرفه ای ویرایش ویدیو را ندارند. در حال حاضر اپلیکیشن Eight TV قصد دارد تا علاوه بر اینکه به عنوان یک رسانه برای کمک به مردم در خرید محصولات کاربرد داشته باشد بلکه به عنوان یک سرگرمی نیز طرفداران زیادی را به سمت خود جلب نماید. در واقع این اپلیکیشن قصد دارد بیشتر جایگاهی به عنوان بکه اجتماعی کسب نماید. هر چند امروزه با وجود شبکه های اجتماعی قدرتمند فیس بوکف اینستاگرام و از این دست، ظهور و پیشرفت شبکه های اجتماعی نو پا کمی سخت و دشوار است. به گفته سازندگان اپلیکیشن Eight TVف این اپلیکیشن در حال حاضر به صورت ماهانه 50 هزار کاربر فعال دارد که اکثر آن ها را دختران نوجوان تشمیل می دهند. بیشتر ویدیو هایی که این دختران نوجوان توسط این اپلیکیشن تولید می کنند، ویدیو های نقد و بررسی محصولات آرایشی و بهداشتی است.  

    نظرات