«ایجاد شتابدهنده‌های نوآوری» به عنوان طرح منتخب اقتصاد مقاومتی معرفی شد

«ایجاد شتابدهنده‌های نوآوری» به عنوان طرح منتخب اقتصاد مقاومتی معرفی شد

طرح ایجاد شتابدهنده‌های نوآوری به عنوان یکی از پنج طرح منتخب اقتصادی مقاومتی استان تهران در سال ۹۷ انتخاب شد.

به گزارش روابط عمومی پارک فناوری پردیس، «محسن پیلان‌نژاد» مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و امور اقتصادی پارک فناوری پردیس با اشاره به انتشار گزارش پنج پروژه موفق اقتصاد مقاومتی سال ۱۳۹۷،‌ اظهار داشت: براساس گزارش معاونت امور اقتصادی و هماهنگیِ سازمان برنامه و بودجه کشور،‌ طرح ایجاد شتابدهنده‌های نوآوری که توسط مرکز شتابدهی نوآوریِ پارک فناوری پردیس ارائه شده است، به عنوان یکی از پنج طرح منتخب اقتصاد مقاومتی استان تهران در سال ۹۷ انتخاب شد.

وی افزود:‌ ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی در راستای اجرای سیاست­‌های اقتصاد مقاومتی و با هدف «یکسان‌سازی و هماهنگی پروژه‌­های اقتصادی مقاومتی استان‌ها و پایش عملکرد آنها» سامانه نظام یکپارچه پیشبرد و پایش اقتصاد مقاومتی را در سال ۱۳۹۷ طراحی و اجرا کرد. اطلاعات پروژه‌­های اقتصاد مقاومتی ۳۱ استان کشور، توسط مجریان آنها در این سامانه ثبت شد و در نهایت ۵ طرح از هر استان به عنوان پروژه‌های موفق آن استان در زمینه اقتصاد مقاومتی معرفی شد .

شایان ذکر است، طرح ایجاد شتابدهنده‌های نوآوری که توسط مرکز شتابدهی نوآوری ارائه شده است، از ابتدای تیرماه ۱۳۹۳و با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و زیر نظر پارک فناوری پردیس اجرایی شده است. دو هدف اصلی این مرکز «ترویج فرهنگ کارآفرینی از طریق حمایت از رویدادهای کارآفرینی در سطح کشور» و «طراحی ساز و کارهایی‌ست که به ایجاد یا توسعه استارت آپ های پایدار کمک می‌کند».

منبع:

پارک فناوری پردیس

لینک اصل خبر در سایت کارخانه نوآوری آزادی

    منبع خبر

    کارخانه نوآوری آزادی

    کارخانه نوآوری آزادی

    کارخانه نوآوری آزادی انتخاب بهترین استارتاپ‌های کشور

      نظرات