جزییات تازه از ورود استارتاپها به بورس
معاون پذیرش و بازاریابی فرابورس در مورد وضعیت ورود استارتآپها به بازار سرمایه گفت: شرکتهای تپسی، دیجیکالا، کافهبازار و شیپور برای ورود به فرابورس درخواست دادهاند و صورتهای مالی سالانه آنها آماده شده است اما در مورد اینکه کدامیک از اینها حائز شرایط برای ورود در فرابورس هستند را در حال بررسی هستیم و تصمیم نهایی در هیات پذیرش گرفته میشود. به نقل از ایرنا، به گزارش روز سهشنبه روابط عمومی فرابورس ایران، «رضا غلامعلیپور» در خصوص ورود کسبوکارهای نوآور و استارتآپها به بازار سرمایه توضیح داد: استارتآپها بخشی از شرکتهایی هستند که در بازار هدف فرابورس پذیرش میشوند و این بازار مخاطبان زیادی دارد که ممکن است همه طیف از شرکتها را در بر بگیرد. معاون پذیرش و بازاریابی فرابورس درباره مشخصات این بازار، توضیح داد: بازار هدف برای شرکتهایی است که چشمانداز و دورنمای خوبی از آنها متصور هستیم و شاید در لحظه اول این کسبوکارها هنوز به سودآوری نرسیده یا در مراحل ابتدایی فعالیت باشند، اما با توجه به ارائه مستندات، طرح توجیهی، امیدنامه و سایر مدارکی که شرکتها ارسال کردهاند، آینده خوبی را میتوان برای آنها تصور کرد. وی در مورد اینکه ورود کسبوکارهای نوآور چقدر میتواند برای بازار بورس مثبت باشد، اظهار کرد: در بازارهای بورس دنیا نیز شرکتهایی نظیر کسبوکارهای نوآوری که در حال بررسی آنها هستیم، پذیرفته شدهاند و سهام آنها در حال معامله است.
متن کامل خبر در سایت نوپانا
نظرات