دیدار صمیمانه رهبر معظم انقلاب با شرکتهای فعال و برتر حوزه فناوری – نوآوری و پارک پردیس از جمله شتابدهنده نوآوری پیشگامان

عصر پنجشنبه سوم مرداد مقام معظم رهبری در نشستی صمیمانه و خصوصی با مدیران شرکت های دانش بنیان و فعالین حوزه فناوری و نواوری پیرامون موضوعات «علم نافذ در اسلام»، «نگاه دوباره به ظرفیت‌های علم و فناوری کشور»، مقوله «پیشرفت و عدالت درگرو علم و فناوری»، «اسلامی کردن فضای شرکت‌های حوزه فناوری و نواوری» و «توجه به بازار و وصل نمودن مجموعه های توانمند به نیازمندی‌های صنعت» بیاناتی را ایراد کردند و از شرکت ها و مدیران پارک پردیس گزارشاتی را در خصوص فعالیت ها و عملکرد خود دریافت نمودند.
در این دیدار آقای صفاری نیا مدیرعامل پارک پردیس نیز به تشریح اجزای زیست بوم ایده تا محصول پرداخت.
این دیدار صمیمی با اقامه نماز جماعت مغرب و عشا به به امامت حضرت آیت الله خامنه‌ای آغاز شد و پس از آن با گفت و شنودی صمیمانه و خودمانی پس از نزدیک به سه ساعت به پایان رسید.
در این جلسه شرکت تعاونی دانش بنیان شتابدهنده نوآوری پیشگامان بعنوان یکی از شتابدهنده‌های برتر کشور حضور داشت. لازم به ذکر است قبل از این مراسم، رهبر معظم انقلاب ابتدا با اعضای حاضر در جلسه در مورد سوابق آن‌ها و مجموعه تحت مدیریتشان آشنایی پیدا کردند.

لینک اصل خبر در سایت پیشگامان

منبع خبر

پیشگامان

پیشگامان

شتابدهنده عمومی

نظرات