ولدیکا؛ تحولی در آموزش آنلاین علوم و فناوری‌های جوشکاری

ولدیکا؛ تحولی در آموزش آنلاین علوم و فناوری‌های جوشکاری

توسعه و گسترش روز افزون اینترنت، جنبه‌های مختلفی از زندگی ما از جمله روش‌های یادگیری را متحول کرده است. روش‌های یادگیری آنلاین مزایا و ویژگی‌های منحصری به فردی دارد و با نیازهای روز بشر نیز هماهنگ است، به  همین دلیل  هر روز افراد بیشتری به تجربه یادگیری آنلاین ترغیب می‌شوند.

به گزارش اکوسیستم، در همین راستا وب سایت‌های زیادی در زمینه آموزش آنلاین فعالیت دارند، یکی از این وب‌سایت‌ها، ولدیکا (Weldica) است که در زمینه آموزش تخصصی جوشکاری فعالیت می‌کند.

پایگاه ولدیکا مجموعه‌ای یکپارچه از بخش‌های مختلف است که با هدف ارائه خدمات موثر در زمینه آموزش آنلاین علوم و فناوری های جوشکاری و سایر روش های اتصال، طراحی و تدوین شده‌اند.

در حال حاضر ولدیکا در چهار زمینه برگزاری دوره‌های آنلاین (Online Courses)، همایش‌های مجازی (Web Seminars)، آزمون‌های الکترونیک (Electronic Exams) و نیز ارائه مستندات دیجیتال (Digital Documents) فعالیت می‌کند، علاوه بر این، بخش‌هایی نیز جهت اطلاع رسانی مفاهیم و تازه‌های این صنعت در نظر گرفته شده است.

فعالیت های ولدیکا

بعضی از خدماتی که این سامانه ارائه می‌دهد به شرح زیر است:

  • تدوین، گردآوری و نشر دوره‌های آنلاین در زمینه‌های مختلف علوم و فناوری‌های جوشکاری و سایر روش‌های اتصال
  • برگزاری سمینارهای مجازی و یا پوشش دهی آنها به صورت آنلاین
  • برگزاری آزمون‌ها، ارائه نتایج و ارسال مدارک به صورت آنلاین و یا از طریق پست
  • تدوین، گردآوری و نشر مستندات علمی در زمینه‌های مختلف علوم و فناوری‌های جوشکاری و سایر روش‌های اتصال
  • پوشش دهی اخبار روز و مطالب علمی در حوزه علوم و فناوری های جوشکاری و سایر روش‌های اتصال از طریق صفحات اخبار و وبلاگ
  • فراهم آوردن امکان تبادل نظر متخصصان از طریق تالار گفتگوی پایگاه
  • و ...

مراحل یادگیری در ولدیکا

یادگیری در این پایگاه شامل هفت مرحله است که با عضویت در پایگاه آغاز می‌شود و با ثبت نام در دوره مورد نظر، دریافت مستندات دوره، مطالعه و یادگیری آنها و شرکت در کلاس یا همایش مجازی مربوطه ادامه می‌یابد و در آخر با شرکت در آزمون الکترونیک و درخواست مدرک به اتمام می‌رسد. در این میان چناچه کاربر و یا فراگیر به مستندات دیگری احتیاج داشته باشد، می‌تواند آنها را از بخش مستندات دیجیتال و به طور جداگانه تهیه کند.

مخاطبان ولدیکا

مخاطبان ولدیکا

اگر علاقمند به یادگیری هستید یا ضرورتی جهت فراگیری مباحثی از علوم و فناوری‌های جوشکاری دارید، این پایگاه محتوی مورد نیاز شما را گردآوری کرده است.

چنانچه در تخصص خود دارای صلاحیت‌های حرفه‌ای هستند و آموزش به دیگران را دوست دارید، زیرساخت‌های ولدیکا شما را یاری می‌دهد تا مخاطبان خود را پیدا کنید و آنان را آموزش دهید. در صورتی که قصد برگزاری رویدادی غیرمجازی در حوزه جوشکاری را دارید، این پایگاه امکانات لازم را جهت پوشش دهی همزمان آن رویداد به شکل مجازی برای شما فراهم آورده است. همچنین اگر مجموعه شما گستره‌ای وسیع از نمایندگی‌ها و مشتریان را در بر می‌گیرد، ولدیکا شرایط مورد نیاز جهت آموزش یکپارچه آنان را در اختیارتان قرار می‌دهد.

راهبردها

راهبردهای پایگاه ولدیکا (Weldica) به شرح ذیل است:

  • ارائه محتوای تخصصی با بهترین کیفیت

ارائه محتوای تخصصی مورد نیاز کاربران با بهترین کیفیت یکی از از راهبردهای ولدیکا است. برای این مجموعه بسیار حائز اهمیت می‌باشد که کاربران آن، اقلام مورد نظر خود را با سهولت و به درستی انتخاب کنند. این پایگاه همواره در تلاش است تا محتوایی علمی و کاربردی ارائه دهد، کیفیت خدمات خود را ارتقا بخشد و بیشترین ارزش را برای مشتریان خود خلق نماید.

  • همکاری با تامین کنندگان ذیصلاح

این پایگاه سعی دارد تا از طریق همکاری با اشخاص حقیقی و حقوقی دارای صلاحیت حرفه‌ای، طیف گسترده‏‌ای از محتوای با کیفیت علمی و کاربردی در زمینه‌های گوناگون علوم و فناوری‌های جوشکاری و سایر روش‌های اتصال را ارائه دهد. این مجموعه همواره در تلاش است تا با شناسایی نیازهای مختلف مشتریان خود، آنها را به شکل بهتری برآورده سازد.

  • قیمت و کیفیت رقابتی

ارائه قیمت‏‌های رقابتی به همراه کیفیت مطلوب ارائه خدمات، از اولویت‏‌های همیشگی ولدیکا محسوب می‌شود و این پایگاه با درک اهمیت این موضوع برای مشتریان، کوشش می‌کند تا از طریق همکاری هرچه موثرتر با تامین‏ کنندگان، امکان ارائه همزمان پایین‏‏‌ترین قیمت‏‏‌ها و بهترین خدمات را فراهم آورد.

  • سهولت کاربری

سهولت کاربری همواره یکی از موضوعات مهم در جلسات این پایگاه بوده است و متخصصان مربوطه نهایت تلاش خود را به عمل می‌آورند تا با استفاده از جدیدترین فناوری‌ها، فرآیندهای مختلف پایگاه را هر چه بیشتر ساده، ایمن و یکپارچه سازند و از رهگذر آن، تجربه‌ای لذت بخش از یادگیری آنلاین برای کاربران خود به ارمغان آورند.

مزیت ها

استفاده از پایگاه ولدیکا مزایای ذیل را برای کاربران به همراه دارد:

  • کیفیت آموزش
  • اعتبار مدرک
  • قیمت رقابتی
  • پشتیبانی مستمر

در صورت تمایل به استفاده از خدمات پایگاه ولدیکا، می‌توانید از طریق این لینک اقدام کنید.

    نظرات