چگونه محتوایی برای جذب مشتری بیشتر بنویسیم؟
امروزه، محتوا بهعنوان ابزاری برتر برای جذب مخاطب و مشتری شناسایی میشود. بهمنظور تولید محتوا برای جذب مشتری بیشتر باید نکاتی را رعایت کنیم. نوپانا به نقل از زومیت: تولید محتوا به بخش مهمی از فرایندهای بازاریابی کسبوکارها، خصوصا استارتاپها تبدیل شده است. باوجوداین، بسیاری از کسبوکارها از اهمیت آن بیاطلاع هستند و تمرکز خود را فقط روی توسعه و بهینهسازی محصول میگذارند. فرض کنید محصولی را پس از مدتها طراحی و بررسی به بازار عرضه کردهاید و اکنون نوبت به عرضهی انبوه آن رسیده است. قطعا در این مرحله، اولین برنامهی شما بازاریابی گسترده خواهد بود. در اینجا باید ابتدا از خود بپرسید روی کدام کانالهای بازاریابی بیشتر تمرکز کنم؟ نیل پاتل، استاد بازاریابی آنلاین، بودجههای بازاریابی ۲۰۸ شرکت را بهطورمفصل بررسی کرد. در بررسی وی مشخص شد ۶۰ درصد از هزینهی بازاریابی شرکتها، به گوگل ادوردز اختصاص داشت و ۲۰ درصد دیگر در تبلیغات فیسبوک هزینه شد و ...
متن کامل خبر در سایت نوپانا
نظرات