پارک آماده همکاری با شرکت ها و نهادهایی است که در حوزه فناوری فعالیت می کنند

پارک آماده همکاری با شرکت ها و نهادهایی است که در حوزه فناوری فعالیت می کنند

نشست انجمن قطعه سازان حوزه نفت، گاز و پتروشیمی خوزستان با سرپرست پارک علم و فناوری صبح امروز ۱۳ مردادماه ۹۸ در محل حوزه ریاست پارک علم و فناوری خوزستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناروی خوزستان در این نشست سرپرست پارک علم و فناوری خوزستان به تلاش برای راه اندازی منطقه فناوری توسط انجمن قطعه سازان اشاره کرد و گفت: پارک علم و فناوری خوزستان آماده همکاری با کلیه شرکت ها و نهادهایی است که در حوزه فناوری فعالیت می کنند.

ایرج کاظمی نژاد ادامه داد: در تدوین ساختار منطقه فناوری باید ابتدا شناخت درستی از وضعیت موجود و ظرفیت ها و پتانسیل های منطقه داشت که در این بین پتانسیل ها و ظرفیت های شرکت های عضو پارک علم و فناوری خوزستان بسیار حائز اهمیت است و استفاده از آن ها موفقیت بیش از پیش پروژه های مرتبط را بدنبال خواهد داشت.

وی با بیان اینکه ممکن است همه شرکت های پارک علم و فناوری عضو انجمن قطعه سازان نباشند گفت: این مساله نباید مانع استفاده از سایر ظرفیت های پارک علم و فناوری خوزستان شود.

سرپرست پارک علم و فناوری خوزستان با اشاره به اینکه پارک علم و فناوری می تواند در راه اندازی منطقه فناوری کمک کند ادامه داد: حسن شرکت های دانش بنیان علاوه بر اینکه محصول محور هستند تقاضا محور بودن آن هاست که می تواند در بحث ساخت و بومی سازی قطعات مورد نیاز صنعت نقش بسزایی داشته باشند.

برای دیدن گزارش تصویری به لینک زیر مراجعه کنید:

http://khstp.ir/Admin/Cms/GalleryAdd.aspx




لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری خوزستان

    منبع خبر

    پارک علم و فناوری خوزستان

    پارک علم و فناوری خوزستان

    پارک علم و فناوری خوزستان یک پارک علم و فناوری در شهر اهواز می باشد

      نظرات