سیاست دولت، حمایت از حوزه استارت آپ ها و شرکت های دانش بنیان است

سیاست دولت، حمایت از حوزه استارت آپ ها و شرکت های دانش بنیان است


وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در حاشیه بازدید از مرکز رشد تربت حیدریه پارک علم و فناوری خراسان بیان داشت: سیاست دولت، حمایت از حوزه استارت آپ ها و شرکت های دانش بنیان است تا با استفاده از این گروه های توانمند آینده اقتصاد ایران را نیز بسازند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل پارک علم و فناوری خراسان به نقل از شهرآرانیوز؛ وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، محمدجواد آذری جهرمی در راس هیئتی متشکل از معاونان و مدیران وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با هدف بررسی روند توسعه ارتباطات‌ و همچنین افتتاح پروژه های واحدهای تابعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در شهرستانهای تربت حیدریه، مه ولات، زاوه، گناباد، بجستان، کاشمر، بردسکن، خلیل آباد، نیشابور و فیروزه صبح روز دوشنبه ۱۴ مرداد ماه سال جاری وارد استان خراسان رضوی شد.

وی گفت: بر این باور هستیم حمایت از حوزه استارتاپ ها و شرکت های دانش بنیان، آینده خوبی را در حوزه اقتصاد کشور رقم خواهد زد.

وزیر ارتباطات با بیان اینکه دولت برای حمایت از مجموعه استارت آپ ها و شرکت های دانش بنیان از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد، افزود: تاکنون بیش از ۱۰۰۰ مجموعه استارت آپی در کشور ثبت نام کردند و فرآیند آنها در حال اجرایی شدن است تا پس از صدور کارت عضویت بتوانند از مزایای آن شامل بیمه و تسهیلات و همچنین معافیت مالیاتی بهره مند شوند.



لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری خراسان رضوی

منبع خبر

پارک علم و فناوری خراسان رضوی

پارک علم و فناوری خراسان رضوی

پارک علم و فناوری خراسان رضوی یک پارک علم و فناوری در شهر مشهد می باشد

    نظرات