توسعه همکاری های فناورانه پارک خراسان و سازمان آتش نشانی مشهد

توسعه همکاری های فناورانه پارک خراسان و سازمان آتش نشانی مشهد


به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل پارک علم و فناوری خراسان، به نقل از واحد تجاری سازی صبح دوشنبه ۱۴ مرداد ماه، نمایندگان سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد از پارک علم و فناوری خراسان بازدید و با مدیران پارک و شرکت های فناور و دانش بنیان به گفتگو نشستند.
در این دیدار مهندس حسینیان نژاد ضمن معرفی پارک علم و فناوری خراسان و مراکز رشد این مجموعه در خصوص ظرفیت ها و پتانسیل های موجود و در راستای توسعه همکاری های فناورانه گفت: پارک علم و فناوری با بیش از ۳۰ قرارداد فناورانه در زمینه خدمات نوین مدیریت شهری، آمادگی همکاری در تامین نیازهای فناورانه سازمان آتش نشانی در حوزه ایمنی در سطح شهر و همچنین در حوزه بازار تجهیزات سازمان آتش نشانی را دارد.
در ادامه مهندس مظلوم زاده مدیر امور موسسات پارک به سابقه فعالیت های شرکت های فناور و موسسات همکار در زمینه های مرتبط یا فرایندهای سازمان آتش نشانی اشاره نمود و ابراز امیدواری نمود که زمینه های مشترک زیادی برای توسعه همکاری وجود دارد.
در ادامه مهندس خطیب مشاور رئیس در امور تجاری سازی و صدیق نماینده مرکز رشد جامع پارک علم و فناوری خراسان نیز  ضمن بررسی زمینه های فعالیت در فرایندهای سه گانه آتش نشانی به معرفی ابعاد گوناگون تکنولوژی موجود در پارک پرداختند.

در پایان جودت نماینده حوزه معاونت آموزش، پیشگیری و نظارت، کرمانی مسئول واحد اجرائیات و درخشی نماینده واحد فناوری اطلاعات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد سوالاتی را در خصوص نحوه عملکرد، نوع حمایت، سطح تکنولوژی های شرکت های عضو و سایر موارد مطرح کرده و به شرح فرایند های سازمان در سه قالب عملیات های اطفا و امداد و نجات، نظارت بر ساخت و ساز ها و فرایند پیشگیری، فرهنگ سازی و اصول ایمنی پرداختند.

شایان ذکر است نمایندگان شرکت های فناور پارک نیز به معرفی محصولات و خدمات خود پرداخته و با نمایندگان سازمان آتش نشانی به بحث و گفتگو نشستند.

همچنین کارشناسان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد از شرکت های دانش بنیان بهپویان امین منتظر، شرکت شاخص صنعت توس و کاوش صنعت پارک نیز بازدید کردند.



لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری خراسان رضوی

    منبع خبر

    پارک علم و فناوری خراسان رضوی

    پارک علم و فناوری خراسان رضوی

    پارک علم و فناوری خراسان رضوی یک پارک علم و فناوری در شهر مشهد می باشد

      نظرات