افزایش نقش ربات‌ها در انبارداری برندها

افزایش نقش ربات‌ها در انبارداری برندها

افزایش نقش ربات‌ها در انبارداری برندها

برندهای بزرگ طی یک دهه اخیر پس از ارائه خلاقانه‌ترین و بهترین محصولات ممکن، مدل دیگری از مشتری‌مداری را به نمایش گذاشته‌اند؛ استفاده از روبات به جای نیروی انسانی.

برندهایی مانند آمازون پیشگام این عرصه شده‌اند و اکنون پس از سپری کردن آزمون و خطاهای متعدد و رسیدن، فصل جدیدی از پیشرفت تکنولوژی در انبارداری برندهای بزرگ آن هم توسط ربات‌ها رقم خورده است؛ به حدی که اکنون در انبار برخی برندها، جابه جایی و حمل و نقل کالاها بدون هیچ گونه دخالت انسانی و توسط ۶۰ ربات کارآزموده انجام می‌شود.

حتی اخیرا برند آمازون در تکمیل خلاقیت‌هایش ضمن استفاده مناسب از ربات‌ها در انبارهایش، سیستم « click and collect » را راه‌اندازی کرده که طبق آن، محصولات سفارش داده شده به صورت تجمیعی در یک پارکینگ انبار می‌شوند و طبق درخواست ارائه شده به دست خریداران می‌رسد. این نمونه‌ها، نشانه کاملی از رسوخ تکنولوژی در تار وپود برندهای بزرگ است؛ آنچه راه آینده را روشن‌تر از همیشه ترسیم می‌کند.

لینک اصل خبر در سایت تجارت طلایی نیک روش

    منبع خبر

    تجارت طلایی نیک روش

    تجارت طلایی نیک روش

    تجارت طلایی نیک روش یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات