معاون بازاریابی اسنپ: سرویسهای سوپر اپ اسنپ با توجه به نیاز بازار انتخاب میشوند
این سوپر اپلیکیشن با سبد متنوعی از خدمات و سرویسها از طریق شعار تبلیغاتی تازه خود قصد دارد برای مخاطبانش جا بیندازد که اسنپ نیاز آنها را بیپاسخ نمیگذارد. معاون بازاریابی گروه اسنپ هدف اصلی از اجرای کمپین «اسنپ جوابه» را اینطور توضیح میدهد: «سبد محصولات ما در حال حاضر فراتر از چیزی است که در ذهن اغلب مردم جا افتاده. امروز ماموریت ما در تیم بازاریابی اسنپ این است که در ذهن مخاطبانمان جا بیندازیم اسنپ یک سوپر اپلیکیشن با سرویسهای متنوع است و برای بسیاری از نیازهای روزمره خود میتوانند از خدمات آن استفاده کنند.» شریفی، با اشاره به اینکه ایده سوپر اپ در دنیا بیسابقه نیست و امروز به عنوان یک راهکار بهینه شناخته میشود، ادامه میدهد: «کشور ما هنوز با دیجیتالیزه شدن فاصله دارد و سوپر اپها یکی از راهکارهایی هستند که میتوانند به مردم در مسیر دستیابی به زندگی دیجیتال کمک کنند. اما سوپر اپ اسنپ تا کجا قرار است بزرگ شود؟ میثم ملاشریفی در پاسخ به اینکه آیا در نهایت قرار است گستردگی خدمات اسنپ از الگوی منظمی پیروی کند یا هر کسبوکاری امکان ورود به این اپلیکیشن را دارد میگوید: «نیاز بازار اصلیترین عامل برای اضافه شدن یک خدمت به سوپر اپ اسنپ محسوب میشود. معاون بازاریابی گروه اسنپ ادامه میدهد: «اسنپ در اضافه کردن هر سرویس، پیش از در نظر گرفتن منافع کسبوکار به خواست مشتری میاندیشد و اطمینان داشته باشید که هر جا نفع مشتری برای شما اولویت باشد کسبوکارتان هم رونق میگیرد.
متن کامل خبر در سایت دیجیاتو
نظرات